خبرگزاری کار ایران

قیمت سیم‌کارت LTE/4G ایرانسل کاهش یافت

ایرانسل از کاهش بهای سیم‌کارت‌های اعتباری یوسیم (سیم‌کارت‌هایLTE/4G) و همچنین بسته بازگشت این سیم‌کارت‌ها خبر داد.

به گزارش خبرنگار ایلنا، تنها اپراتور عرضه کننده خدمات نسل چهارم تلفن همراه کشور، اعلام کرد جهت فراهم آوردن زمینه تجربه هرچه آسانتر اینترنت 4G، از تاریخ 16 فروردین، قیمت رسمی و سراسری سیم‌کارت‌های نسل چهارم را از 20هزار تومان به همراه 10 هزار تومان اعتبار اولیه، به به 10 هزار تومان به همراه 2 هزار تومان اعتبار اولیه کاهش میدهد. همچنین قیمت بسته بازگشت این نوع سیم کارت برای جایگزینی با سیمکارت مفقود شده یا تعویض سیم کارت ایرانسل معمولی با یوسیم با حفظ شماره، از  از10 هزار تومان به 8 هزار تومان کاهش می‌یابد.

براساس این گزارش، تعداد محدودی سیم کارت USIM با اعتبار اولیه 10هزار تومان و بهای20هزار تومانی همچنان در برخی از نمایندگی‌های مجاز ایرانسل در دسترس متقاضیان می‌باشند و از این پس تمامی سیمکارت های اعتباری جدید یوسیم با اعتبار اولیه 2 هزار تومان، به قیمت 10 هزار تومان به متقاضیان عرضه خواهد شد

ایرانسل، اولین و تنها عرضه کننده خدمات LTE/۴G بعنوان آخرین نسل فناوری تلفن همراه جهان در ایران تا بحال ۵۶ شهر کشور را تحت پوشش این خدمات قرار داده است. با استفاده از خدمات ۴Gامکان استفاده از برنامه‌های کاربردی و محصولات مبتنی بر اینترنت با سهولت و کیفیت فوق‌العاده فراهم خواهد شد به شکلی که با بهره‌مندی از پهنای باند چندین برابر اینترنت نسل‌های دیگر، چند کاربر می‌توانند به طور همزمان از حساب اینترنت یک خط استفاده کنند. مشترکین برای اتصال به شبکه نسل چهارم تلفن همراه به تهیه سیم کارت جدید و یا تعویض سیم کارت فعلی با یوسیم، استفاده از گوشی با قابلیت پشتیبانی از فناوری نسل چهارم ایرانسل، حضور در مناطق تحت پوشش این خدمات و اعمال تنظیمات لازم برای اتصال نیاز دارند.

با توجه به اینکه در حال حاضر تعداد محدودی از گوشی‌ها، نسل چهارم اینترنت همراه را پشتیبانی می‌کنند، ایرانسل به منظور دسترسی گسترده‌تر به خدمات نسل جدید اینترنت همراه، مودم‌های ۳G و ۴G ایرانسل‌ در اختیار مشترکین قرار داده است. متقاضیان می‌توانند با هزینه بسیار کمتر نسبت به خرید این مودم‌ها اقدام نموده و از تمامی قابلیت‌های نسل چهارم اینترنت همراه ایرانسل بهره‌مند شوند.

.

 

کد خبر : ۲۶۳۶۹۴