خبرگزاری کار ایران

معاون نظارت بر ناشران و اعضا بورس اوراق بهادار در گفتگو با ایلنا:

نگران آن هستیم انتظارات از بازار سرمایه برآورده نشود

عضو هیئت مدیره و معاون نظارت بر ناشران و اعضا بورس اوراق بهادار،در خصوص اوضاع فعلی بازار بورس با توجه به نتایج مذکرات اخیر، گفت:در شرایط فعلی بازار از ثبات بر خوردار است با توجه به اتفاقات خوبی که رخ داده است،در حال حاضر روند رو به جلویی را دنبال می کنیم.

امیر حمزه مالمیر،در گفتگو با خبرنگار ایلنا در خصوص روند افزایشی شاخص بورس،اظهار داشت: توقع بازار بسیار بیشتر از چیزی است که ما در حال حاضر در آن قرار داریم و نگران این هستیم که این انتظارات بر آورده نشود واین بر آورده نشدن انتظارات منجر به سرخوردگی خواهد شد.

وی افزود:باید تحلیل درستی از مثبت شدن شاخص بورس ارائه داد،در چند روز اخیر بازار روند مثبتی را داشته است که این از نظر ما خیلی خوب است؛اما این که همه ی سهم ها در واقع مثبت باشد و با فرصت خرید مواجه شود و یا اینکه در صورت خرید سود آور باشد نیاز به دقت و توجه خاصی دارد.

مالمیر،تاکید کرد:تا زمان نهایی شدن توافق نامه باید محتاطانه در خصوص تحولات صحبت کرد تا گام هایی که باید،برداشته شود،در سال گذشته بازار منفی بوده است و شرایط ناراحت کننده ای را برای سرمایه گذاربه وجود آورده است.

عضو هیئت مدیره و معاون نظارت بر ناشران و اعضا بورس اوراق بهادار،اظهار کرد: هیجان برای بازار آفت است باید به سرمایه گذار کمک کنیم تا تحلیل درستی داشته باشد و اگر نتواند وارد بازارهایی شود که در آنها نیاز به تحلیل وجود ندارد به طور غیر مستقیم وارد بازار سرمایه شود.

 

کد خبر : ۲۶۳۷۸۳