خبرگزاری کار ایران

رئیس اداره عملیات بازار فرابورس ایران :

شرایط بازار تعیین کننده عرضه های اولیه است

برگزاری جلسات معارفه شرکت ها و فرآیند تکمیل اطلاعات آنها از طریق سایت کدال همگی تنها در راستای آماده سازی شرکت ها برای عرضه اولیه است و به معنای اعلام فرابورس بر مبنای عرضه اولیه نیست.

برگزاری جلسه معارفه شرکت ها و فرآیند تکمیل اطلاعات آنها از طریق سایت کدال همه در زنجیره آماده سازی شرکت ها برای عرضه اولیه است.

به گزارش ایلنا، بهنام محسنی، رئیس اداره عملیات بازار فرابورس ایران در خصوص روند عرضه های اولیه در فرابورس اظهار داشت: برگزاری جلسات معارفه شرکت ها و فرآیند تکمیل اطلاعات آنها از طریق سایت کدال همگی تنها در راستای آماده سازی شرکت ها برای عرضه اولیه است و به معنای اعلام فرابورس بر مبنای عرضه اولیه نیست.

وی در این خصوص ادامه داد: این جلسات معارفه، به معنا و مفهوم عرضه نیست و زمان عرضه تنها وقتی است که آگهی عرضه اولیه از طریق سایت فرابورس منتشر شود که با توجه به شرایط بازار در خصوص آن تعیین می شود.

محسنی  در این خصوص تأکید کرد: متناسب با شرایط بازار عرضه ها صورت می گیرد و در صورت آماده نبودن بازار، عرضه ها حتی در صورت آمادگی کامل شرکت ها صورت نمی پذیرند.

محسنی افزود: تنها انتشار گواهی عرضه از طریق فرابورس دال بر عرضه اولیه خواهد بود و در صورتی که فرابورس هیچ گونه گواهی در این خصوص منتشر نکند، عرضه اولیه ای در جریان نخواهد بود.

کد خبر : ۲۶۵۰۹۰