خبرگزاری کار ایران

پرداخت بیش از دو میلیارد تومان خسارت در رشته اتومبیل در ایام نوروز

asdasd
کد خبر : ۲۶۸۷۲۹

مدیر امور شعب و نمایندگی های داخل کشور بیمه ایران گفت: بیش از دو میلیارد تومان خسارت درکشیک ایام نوروز به زیان دیدگان تصادفات رانندگی از محل بیمه نامه اتومبیل غرامت پرداخت شده است.

به گزارش ایلنا و به نقل از روابط عمومی بیمه ایران، سیدعلیرضا میرآقایی با اشاره به تشکیل 1950 پرونده خسارتی در ایام تعطیلات نوروز 94 در واحدهای اجرایی و خسارت سیار این مجموعه، افزود: واحدهای اجرایی بیمه ایران در دوم، سوم، چهارم، دوازدهم و سیزدهم فروردین ماه به صورت کشیک آماده بوده و خدمات بیمه ای را به بیمه گزاران خود ارائه کرده اند.

وی درباره فلسفه برقراری کشیک ایام نوروز در بیمه ایران گفت: هنگامی که کشور همانند ایام نوروز برای یک مدت طولانی تعطیل و بر تعداد سفرها افزوده می شود و نیاز مردم به خدمات از جمله خدمات بیمه ای افزایش می یابد، از این رو ارائه نشدن خدمات بیمه ای به مردم در این مدت غیرقابل قبول است.

میرآقایی درباره اعلام آمار پرونده های خسارتی در ایام کشیک نوروز، اضافه کرد: پرونده های خسارتی فوق فقط مربوط به خسارت های مالی زیان دیدگان بیمه نامه های شخص ثالث و بدنه اتومبیل است و در مورد پرداخت خسارت های جانی از آنجا که تشکیل این پرونده ها زمان بر می باشد، هنوز موردی گزارش نشده است.

مدیر امور شعب و نمایندگی های داخل بیمه ایران درباره ثبت خسارت های مالی بیمه نامه اتومبیل در استان های مختلف نیز گفت: دراین مدت بیش از 1200 پرونده خسارتی دراستان ها و مابقی درتهران تشکیل شده است.

به گفته وی، استان های فارس، اصفهان، خراسان رضوی، آذربایجان شرقی و خوزستان پس از تهران رکوردار ثبت خسارت ها در بیمه ایران بوده اند.

مدیر امور شعب و نمایندگی های داخل کشور بیمه ایران درباره مشارکت این مجموعه در رزمایش بزرگ ترافیکی خدمات نوروز سفر 94 نیز گفت: ما همواره درکنار دستگاه های اجرایی و نظارتی بوده و به عنوان راهبر صنعت بیمه در این رزمایش شرکت داشتیم.

وی حضور بیمه ایران در این رزمایش را مثبت ارزیابی کرد و ادامه داد: در این مدت گروه های خسارت سیار اتومبیل را در مبادی ورودی و خروجی شهرهای بزرگ مستقر کرده و امکان پرداخت خسارت در محل را برای بیمه گذاران فراهم نمودیم.

نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز