خبرگزاری کار ایران

رییس اتاق اصناف ایران:

بخشنامه معاون اول رییس جمهور برای جلوگیری از افزایش قیمت ها لازم الاجراست

asdasd
کد خبر : ۲۶۹۶۱۳

رییس اتاق اصناف ایران با بیان اینکه دستورالعمل معاون اول رییس جمهوری و وزیر صنعت، معدن و تجارت برای جلوگیری از افزایش قیمت ها لازم الاجراست، گفت: این بخشنامه را برای تمام اتاق های اصناف سراسر کشور ابلاغ خواهیم کرد.

به گزارش ایلنا و به نقل از اتاق اصناف ایران، علی فاضلی با اشاره به بخشنامه معاون اول رییس جمهور مبنی بر افزایش نیافتن قیمت ها بدون هماهنگی با دولت، افزود: باید توجه داشت که نحوه قیمت گذاری و کنترل قیمت ها به دو صورت انجام می شود به گونه ای که در خرده فروشی و خدمات، کمیسیون های کنترلی سازمان صنعت، معدن و تجارت، بر آنها نظارت و تعیین قیمت می کنند و در تولیدی های بزرگ و صنعتی نیز سازمان حمایت مصرف کنندگان و تولیدکنندگان در آن نقش دارند.

وی تاکید کرد: تلاش می کنیم به نحو مطلوب دستورالعمل معاون اول رئیس جمهور را اجرا کنیم.

وی در خصوص ساز و کار اصناف برای جلوگیری از افزایش بدون ضابطه قیمت ها، گفت: اصناف قیمت ها را افزایش نخواهند داد زیرا که در بخش های خرده فروشی و عمده فروشی نرخ سودها مشخص است ضمن اینکه سازمان های نظارتی هم کنترل می کنند که افزایش قیمت انجام نشود.

فاضلی افزود: قیمت گذاری نیز برای خود فرآیندی دارد اما زمانی که در حامل های انرژی و برخی عوامل افزایش قیمت صورت می گیرد، در تولید نهایی، دستمزد و خدمات نیز افزایش قیمت طبیعی است اما تلاش می کنیم با توجه به تمهیدات و تسهیلات پیش بینی شده دولت در سال 94 افزایش قیمت نداشته باشیم.

نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز