خبرگزاری کار ایران

افزایش سقف نصب انرژی خورشیدی برای مشترکان غیرخانگی

asdasd
کد خبر : ۲۶۹۷۰۲

مدیر دفتر انرژی خورشیدی سازمان انرژی های نو ایران (سانا) از افزایش سقف نصب انرژی خورشیدی برای مشترکان غیرخانگی خبر داد.

به گزارش ایلنا و به نقل از پایگاه اطلاع رسانی وزارت نیرو، سامان میرهادی افزود: در راستای اجرای بند 'و' تبصره 11 و همچنین بند 'ز' تبصره 9 قانون بودجه سال 93، دستورالعمل نصب و اجرای سامانه های نیروگاهی فتوولتاییک کوچک متصل به شبکه با توان بیش از یک کیلووات تهیه شده است.

وی ادامه داد: براین اساس، امکان نصب سامانه های خورشیدی برای مشترکان غیرخانگی تا سقف 50 کیلووات فراهم شده است.

مدیر دفتر انرژی خورشیدی سازمان انرژی های نو ایران (سانا)، اظهار داشت: مشترکان غیرخانگی می توانند از این پس نسبت به نصب سامانه های فتوولتاییک تا سقف 50 کیلووات اقدام کنند و از 50 درصد تسهیلات بلاعوض از محل عوارض برق برخوردار شوند.

میرهادی تصریح کرد: سقف نصب سامانه های خورشیدی برای مشترکان خانگی همچنان یک کیلووات است اما انشعاب های مشاع آنها از این قانون پیروی نمی کنند و مشترکان خانگی برای انشعاب های مشاع خود می توانند بیش از یک کیلووات سامانه خورشیدی نصب کنند.

وی خاطرنشان کرد: مشترکان متقاضی با آغاز دور جدید ثبت نام از متقاضیان سامانه های خورشیدی از تسهیلات 50 درصد وام بلاعوض برخوردار می شوند.

نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز