خبرگزاری کار ایران

سازمان هواشناسی اعلام کرد؛

کاهش دمای هوا در برخی از مناطق کشور/ بارش ها ادامه دارد

asdasd
کد خبر : ۲۶۹۷۵۰

سازمان هواشناسی اعلام کرد: براساس نقشه های پیش یابی هواشناسی طی روز جاری سامانه بارشی درمناطق غرب، جنوب غرب، دامنه های زاگرس، سواحل دریای خزر، دامنه های جنوبی البرز، شمال شرق و بخش هایی از نواحی مرکزی کشور همچنان فعال خواهد بود.

به گزارش ایلنا، با تدوام فعالیت این سامانه، بارش باران، گاهی رعد و برق و وزش باد و در مناطق مستعد بارش تگرگ دور از انتظار نیست و این وضعیت از بعد از ظهر امروز در شمال غرب کشور نیز پیش بینی می شود.

همچنین تصاویر دریافتی از ماهواره هواشناسی وجود گرد و غبار را در استانهای واقع در جنوب غرب، جنوب، برخی نقاط شرق و جنوب شرق نشان می دهد که امروز این وضعیت همراه با کاهش شدید دید در نواحی ذکر شده خواهد بود.

سازمان هواشناسی پیش بینی کرده که این پدیده روز سه شنبه این هفته در برخی از نقاط شمال شرق و شرق کشور سبب بارش های پراکنده شده و بتدریج از کشور خارج شود.

در این روز در شمال غرب و برخی مناطق غرب کشور بارش های پراکنده پیش بینی شده و در سایر مناطق کشور جوی آرام حاکم خواهد شد و از بعد از ظهر روز دوشنبه دریای خزر و روزهای دوشنبه و سه شنبه خلیج فارس مواجی خواهد بود.

امروز همچنین در استانهای البرز، تهران، سمنان، قم و اصفهان شاهد وزش باد نسبتا شدیدی خواهیم بود و دمای هوا نیز طی روز جاری در نیمه غربی و شمالی کشور و روز سه شنبه در شمال شرق و شرق کشور کاهش می یابد.

نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز