خبرگزاری کار ایران

معاون بیمه های اتکایی و بین الملل بیمه ایران:

بازار بیمه آماده ورود سرمایه گذاران خارجی می شود

asdasd
کد خبر : ۲۷۰۱۹۷

معاون بیمه های اتکایی و بین الملل بیمه ایران با اشاره به آثار ناشی از مذاکرات ایران با کشورهای1+5 ، گفت: کشورهای خارجی درحال حاضر به دنبال سرمایه گذاری و ورود به بازار بیمه ای کشورهستند و ما برای افزایش قدرت رقابت پذیری درمنطقه وسایر شرکت های بیمه ای نیاز به آموزش بیشتر داریم.

به گزارش ایلنا و به نقل از روابط عمومی بیمه ایران، بهمن لامعی درحاشیه برگزاری نخستین کارگاه آموزشی بیمه کنترل چاهها و ساخت و ساز دریایی، هدف اصلی ازبرگزاری این کارگاه را توسعه علمی وآموزشی عنوان کرد و افزود: آموزش دراین کارگاه ها به صورت علمی وکاربردی است.

وی افزود: برگزاری این کارگاه ها سطح تعاملات ما با بیمه گران خارجی را افزایش داده و توان اتکایی ما را بالا می برد درهمین راستا بر برگزاری آن ها تاکید داریم.

معاون اتکایی واموربین الملل بیمه ایران گفت: بدنبال سرآمدی بیمه ایران درغرب آسیا و خاورمیانه بوده ودراین راستا برنامه های آموزشی ویژه ای برای کارکنان طراحی کرده و اجرای آن را دردستورکار داریم.

وی افزود: درهمین راستا دربیمه ایران نیز برنامه های آموزشی درحال طراحی، تدوین و اجراست تا به دانش افزایی کارکنان بیانجامد.

معاون اتکایی واموربین الملل بیمه ایران ادامه داد: طبق برنامه تدوین شده بیمه ایران در چشم انداز 1414 باید سرآمد صنعت بیمه درغرب آسیا و خاورمیانه شود از اینروتوسعه علمی و افزایش توانمندی مدیران کارکنان و شبکه فروش دردستورکاراین مجموعه قراردارد.

وی با بیان اینکه بخشی از اقتصاد مقاومتی به توسعه علم و دانش که درخارج از کشور وجود دارد باز می گردد، تصریح کرد: انتقال این دانش به داخل کشوربرای ما اهمیت فراوانی دارد ازاین رو سعی داریم سطح تعاملات بین المللی خود را با شرکت های بزرگ بیمه ای افزایش دهیم.

لامعی سرعت تحولات علمی درمنطقه و جهان را غیرقابل کنترل خواند و افزود: برای عقب نماندن از این تحولات باید دانش خود را در شرکت به روز کرده و آن را بومی کنیم.

به اعتقاد وی چنانچه به علوم روز بیمه مجهز نباشیم دربازاررقابتی نمی توانیم دوام آورده و عقب ماندگی مان حتمی خواهد بود.

وی مشتری مداری، خلاقیت، افزایش توان علمی و داشتن شبکه فروش کارآمد را از مهمترین ارزش های بنیادین بیمه ایران برشمرد و اظهار داشت: برای توسعه و نهادینه شدن این ارزش ها باید دربخش آموزش سرمایه گذاری بیشتری صورت گیرد.

وی ابراز امیدواری کرد: علاوه بربرگزاری دوره های آموزشی بین المللی درداخل کشور همکاران به منظور استفاده از تجارب کارشناسان مجرب خارجی به کشورهای صاحب عنوان درصنعت بیمه اعزام شده وبیشترآموزش ببینند.

به گفته لامعی، به طور حتم با افزایش توانمندی درصنعت بیمه درآینده نزدیک می توانیم به عنوان قطب آموزشی درغرب آسیا و منطقه تبدیل شویم.

در نخستین کارگاه آموزشی دو روزه که درمرکز همایش های این مجموعه درحال برگزاری است کارشناسان شرکت بین المللی UIB حضور داشته و درخصوص بیمه کنترل و پرداخت خسارت چاههای نفت با کارشناسان بیمه ایران بحث وتبادل نظر می کنند.

دراین کارگاه بیمه کنترل چاهها،توان سنجی کنترل چاهها،خسارت کنترل چاهها وتمرین فعالیت بیمه گری مورد بحث واقع می شود.

همچنین مباحث ساخت و ساز دریایی طبق WELCAR ، مرور مطالب WELCAR ، خسارت های WELCAR و بررسی موردی عملیات بیمه گری به شرکت کنندگان آموزش داده خواهد شد.

نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز