خبرگزاری کار ایران

یک کارشناس اقتصادی در گفتگو با ایلنا:

عملکرد طیب نیا قابل قبول است/مجلس و دولت به نام گذاری سال 94 توجه ویژه داشته باشند

asdasd
کد خبر : ۲۷۰۸۸۸

یک کارشناس اقتصادی گفت: با توجه به نام گذاری سال 94 «دولت و ملّت، همدلی و هم‌زبانی» بهتر است نمایندگان مجلس و دولت نیز توجه ویژه ای به این مهم داشته باشند.

منصورکمال نیا در گفت‌وگو با خبرنگار ایلنا در خصوص حضور مجدد وزیر اقتصاد و دارایی در مجلس گفت: دولت و مجلس باید همراه یکدیگر باشند تا پروژه های اقتصادی به هدف مورد نظر برسد و در این خصوص ممکن است برخی نمایندگان از وزیران سئوالی داشته باشند که کمک به توسعه کند و البته من امیدوارم در زمینه حضور مجدد وزیر اقتصاد نیز این چنین باشد و صرف نظر از هر گونه جناح بندی نمایندگان به کمک دولت آیند.

وی ادامه داد: عملکرد وزیر اقتصاد روشن است و به خوبی می توان تاثیر آن را مشاهده کرد و با توجه به تلاش های صورت گرفته از سوی طیب نیا، امروز اقتصاد ایران در حال بازسازی است و البته تیم وی نیاز به زمان دارد چرا که به خوبی می دانیم چه اتفاق هایی طی هشت سال دولت نهم و دهم رخ داده است.

کمال نیا بیان داشت: مشاور اقتصادی دولت یازدهم مثال جالبی را در خصوص وضعیت اقتصادی کشور مطرح کرده بود به طوری که وی اظهار داشت چراغ سبز شده است اما تا عبور از آن چراغ نیاز به زمان و صبوری داریم.

وی ادامه داد: البته من موافق تمامی اقدامات انجام گرفته در خصوص مسائل اقتصادی کشور نیستم اما همان طور که اشاره کردم باید به دولت زمان داد و دولت نیز با مشاوره های لازم می تواند بهترین اقدامات را در برنامه کاری خود قرار دهد.

نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز