خبرگزاری کار ایران

مدیرعامل قشم بر تقویت اقتصاد جزیره از طریق گمرک درگهان تاکید کرد

asdasd
کد خبر : ۲۷۱۱۰۶

مدیرعامل سازمان منطقه آزاد قشم در بازدید از مراحل آماده سازی مرز جدید گمرکی در شهر درگهان قشم، بر تقویت فعالیت های اقتصادی این جزیره از طریق ارائه خدمات در گمرک درگهان، تاکید کرد.

به گزارش ایلنا و به نقل از روابط عمومی منطقه آزاد قشم، حمید رضا مومنی پنجشنبه در بازدید از ساختمان شماره 2 سازمان منطقه آزاد قشم در شهر درگهان با بیان این مطلب گفت: استقرار گمرک در این مجموعه و ارائه خدمات گمرکی باعث افزایش تردد مسافران به قشم و ارتقای سطح اقتصادی در این جزیره خواهد شد.

 وی اعلام کرد: تسریع در راه اندازی مرز جدید گمرکی شهر درگهان قشم به دستور ریاست محترم جمهوری که اوایل فروردین ماه جاری به این جزیره سفر کردند، در دستور کار سازمان منطقه آزاد قشم قرار گرفته است.

 وی پس از بازدید از این مجموعه، در دیدار با امامان جمعه اهل سنت قشم و درگهان و چند تن از علمای این شهر، درخصوص موضوعات مختلف از جمله ساماندهی ساختار شهر درگهان، تامین آب شرب این شهر، شبانه روزی شدن درمانگاه، نظافت شهر درگهان و موارد دیگر گفت وگو کرد.

 بنا به این گزارش، دکتر حسن روحانی رئیس محترم جمهوری که در ایام تعطیلات نوروزی به جزیره قشم سفر کرده بود، طی سخنانی بر اهمیت ایجاد مرز جدید گمرکی در شهر درگهان قشم تاکید کردند.

 با فعال شدن این مرز گمرکی، مسافرانی که با وسایل نقلیه شخصی و عمومی قصد سفر به جزیره قشم دارند، با تغییر مسیر و کاهش 120 کیلومتر مسافت در بندرعباس و جزیره قشم، به جای ورود به قشم از طریق اسکله پهل و لافت، با ورود به بندر باهنر در شهر بندرعباس و استفاده از شناورهای ویژه حمل خودرو (لندینگ کرافت ها) وارد اسکله درگهان در 25 کیلومتری شهر قشم می شوند.

نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز