خبرگزاری کار ایران

معاون وزیر راه و شهرسازی:‌

ساخت زندان جدید تهران به پایان رسید

asdasd
کد خبر : ۲۷۱۸۳۰

رییس سازمان مجری ساختمانها و تأسیسات دولتی و عمومی با بیان اینکه زندان بزرگ تهران آماده تحویل به بهره بردار است، گفت:‌ مراحل ساخت زندان بزرگ تهران به پایان رسیده است و در حال افزودن فضاهای جدیدی به این مجموعه هستیم.

محمد جعفر علیزاده در گفت وگو با ایلنا ادامه داد:‌این زندان که ظرفیت جدیدی محسوب می شود در جاده حسن آباد جانمایی شده است و به زودی به بهره بردار یعنی سازمان زندان ها تحویل داده می شود.

وی در پاسخ به این سوال که آیا  زندان بزرگ تهران جایگزین یکی از زندان های تهران می شود،‌ گفت: از ابتدای ساخت بحث جابه جایی و جایگزینی مطرح نبود و‌‌  نیاز به یک زندان جدید داشتیم اما در این مورد تصمیم با بهره بردار است.

معاون وزیر راه و شهرسازی با بیان اینکه ساخت پروژه های بیمارستانی در اولویت برنامه های سال 94 قرار دارد،‌ اظهار کرد:  براساس مصوبه قانون بودجه که به سازمان ابلاغ شده در حال تنظیم برنامه جدیدی برای اجرای پروژه ها و اولویت بندی آنها هستیم.

علیزاده با بیان اینکه بازدید های موثری از مجموعه پروژه های موجود در حال انجام است،‌ ادامه داد:‌ آخرین وضعیت پروژه ها در حال بررسی است توافقاتی با دکتر هاشمی وزیر بهداشت در رابطه با ساخت بیمارستان ها در حال انجام است که با توجه به منابع سازمان و وزارت بهداشت  یک اولویت بندی جدیدی از پروژه های عمرانی داشته باشیم.

  

نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز