خبرگزاری کار ایران

مدیرعامل بانک پاسارگاد؛

انتقال سرمایه های جدید به بازار سرمایه با کاهش نرخ سود بانکی

asdasd
کد خبر : ۲۷۲۵۲۱

مدیرعامل بانک پاسارگاد معتقد است: بازار سرمایه می تواند همزمان با کاهش نرخ سود بانکی، میزبان سرمایه گذاری های جدید شود.

به گزارش ایلنا، مجید قاسمی افزود: کاهش نرخ سود بانکی در آینده می تواند تاثیر مثبتی بر بازار سرمایه داشته باشد و منجر به کاهش نقدینگی موجود در جامعه شود.

وی با تاکید بر آنکه، در برنامه ششم توسعه باید نقش تمام ارکان اقتصادی مورد توجه ویژه قرار گیرد، اظهار داشت: کارشناسان بازار سرمایه و همچنین کارشناسان بازار پول باید دیدگاه های خود را مطرح کنند تا بهترین راهکارها تدوین شود.

وی ادامه داد: نقش بازار سرمایه در اقتصاد کشور در سال گذشته ٨ درصد بود و می توان با یک برنامه ریزی کلان و دقیق این رقم را در سال های آتی افزایش داد که پیامد آن شکوفایی و رشد اقتصادی کشور خواهد بود.

مدیرعامل بانک پاسارگاد با بیان اینکه، باید سهم بازار سرمایه در اقتصاد کشور افزایش یابد، افزود: ساماندهی بازارهای مالی اکنون به یک دغدغه تبدیل شده و باید با عزمی ملی و همکاری و تعامل تمام مسئولان در مسیر تحقق اهداف اقتصاد مقاومتی گام برداریم.

وی افزود: ساماندهی و نظارت بر موسسه های مالی و اعتباری می تواند انضباط پولی و مالی را در اقتصاد کشور نهادینه کند و بدون تردید نظام پولی کارآمد می تواند در توسعه اقتصادی کشور نقش آفرین باشد.

نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز