خبرگزاری کار ایران

کانون وکلای مرکز برگزار کرد:

چهارمین همایش بین المللی حقوق تجارت بین الملل

asdasd
کد خبر : ۲۷۲۶۴۴

همایش بین المللی حقوق تجارت بین الملل با رویکرد سرمایه گذاری خارجی وحمل ونقل بین المللی به همت مرکز مطالعات حقوق بین الملل اتریش و کانون وکلای مرکز به مدت دو روزدر دانشگاه شهید بهشتی برگزارشد.

به گزارش ایلنا، رضا یزدی دبیر این همایش در خصوص برگزاری این گردهمایی گفت: این همایش به دلیل مسائل سیاسی و اقتصادی و توافق پیش رو برای جذب سرمایه گزاران خارجی برگزار گردید.

وی ضمن اشاره به شرکت اساتید و حقوقدانان مطرح داخلی و بین المللی در این همایش افزود: مطالب حقوق تجارت بین الملل به تفصیل برای وکلای دادگستری، کارآموزان وکالت و دانشجویان حقوق مطرح و راهکارهای مهمی برای امنیت سرمایه گزاری های خارجی مطرح گردید.

رضا یزدی در خصوص استقبال خوب از اجرای چنین برنامه ای برای حقوقدانان، وکلای شرکتهای بازرگانی و سایر ارگان‌ها تصریح کرد: رویکرد همایش ذکر شده با توجه به احتمال برداشته شدن تحریم ها در نظر گرفته شده، چرا که در صورت تحقق این موضوع حضور کشورهای خارجی برای سرمایه گزاری در عرصه های مختلف ایران پررنگ خواهد شد.

وی ادامه داد: مباحث مطرح شده در همایش حقوق سرمایه گذاری خارجی، حمل ونقل دریایی بین المللی، بیمه دریایی و قراردادهای حمل و نقل هوایی بین المللی است و همین امر باعث رونق کسب کار و افزایش سرمایه های خارجی خواهد شد.

این حقوقدان در پایان با بیان این که اهداف مورد نظراز برگزاری این همایش در سال های گذشته حاصل شده خاطر نشان کرد: همایش حقوق بین الملل از سال 1388 تا سال جاری هر دو سال یک بار برگزار شده و این امر در آینده ادامه خواهد یافت.

نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز