خبرگزاری کار ایران

معاملات یک هزار و 505 میلیارد ریالی فرابورس در نخستین روز هفته

asdasd
کد خبر : ۲۷۲۸۴۲

معادل 176 میلیون و 100 هزار ورقه بهادار در 26 هزار و 402 نوبت در پایان معاملات روز جاری(شنبه) فرابورس دست به دست شد و ارزش آن به یک هزار و 505 میلیارد و 620 میلیون ریال رسید.

به گزارش ایلنا از فرابورس، در پایان معاملات روز یادشده 176 میلیون و 100 هزار ورقه بهادار در 26 هزار و 402 نوبت دست به دست شد و ارزش آن به یک هزار و 505 میلیارد و 620 میلیون ریال رسید.

فولاد هرمزگان جنوب با معامله 48 میلیون و 370 هزار سهم، بیشترین حجم و پالایش نفت تهران با 109 میلیارد و 600 میلیون ریال معامله،بالاترین ارزش معاملات روز جاری را به خود اختصاص داد.

امروز شاخص فرا بورس(آیفکس) با رشد 2.7 واحدی به 752.53 واحد رسید و سهام شرکت های پالایش نفت تهران و پتروشیمی زاگرس بیشترین تأثیر مثبت را در شاخص فرابورس داشتند.

در جریان معاملات اولین روز هفته، بیشترین افزایش قیمت مربوط به سهام شرکت های پالایش نفت شیراز، ذوب آهن اصفهان و پالایش نفت تهران بود و در سوی دیگر بازار هم شرکت های پتروشیمی امیرکبیر، صنعتی مینو و سرمایه گذاری میراث فرهنگی با بیشترین کاهش قیمت سهام مواجه شدند.

بازار اوراق با درآمد ثابت شاهد معامله 120 هزار و 210 ورقه اجاره ماهانه رایتل در روز جاری بود و بیشترین حجم معاملات صندوق های قابل معامله(ETF)هم به صندوق سرمایه گذاری اطلس با خرید و فروش 44739 هزار و 430 سهم اختصاص یافت.

گفتنی است، ثبت معاملات توافقی نماد معاملاتی شرکت اقتصادی و خودکفایی آزادگان از امروز بدون محدودیت دامنه نوسان قیمت و بدون محدودیت حجمی در هر سفارش (بلوک)، در سامانه معاملات توافقی امکان پذیر شد.

نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز