خبرگزاری کار ایران

رئیس اتحادیه تالارهای پذیرایی و تجهیز مجالس در گفتگو با ایلنا:

ورودیه هر مراسم تالار‌های پذیرایی از ۲۰۰ تا ۳۰۰ هزار تومان/ باغ تالارهای غیر مجاز بسته می‌شوند

asdasd
کد خبر : ۲۷۲۸۸۷

رئیس اتحادیه تالارهای پذیرایی و تجهیز مجالس گفت: ورودیه تمامی تالار‌های پذیرایی از ۲۰۰ تا ۳۰۰ هزار تومان است.

خسرو ابراهیمی نیا در گفت‌و‌گو با خبرنگار ایلنا در خصوص آخرین وضعیت قیمت تالار‌های پذیرایی در سطح شهر تهران، گفت: به دلیل ایام عید وضعیت اجاره تالار‌ها مطلوب نبوده است اما از نیمه دوم اردیبهشت ماه تا ماه رمضان این احتمال وجود دارد که شاهد بهتر شدن اجاره‌ها شویم.

وی ادامه داد: همواره در طی سه ماه رمضان، صفر و محرم سالن‌ها مورد بازسازی قرار می‌گیرند چراکه در این سه ماه مراسمی انجام نمی‌شود. البته در برخی از تالار‌ها ممکن است مراسم‌هایی برگزار شود.

وی در خصوص قیمت تالار‌ها نیز اظهارداشت: قیمت ارائه خدمات تالار‌ها با توجه به توانایی آنان متغیر است. البته تالار‌ها قیمت‌ها را به اتحادیه ارائه می‌دهند و پس از بررسی و تایید کمیته فنی آنان قادر به استفاده از قیمت‌ها خواهند بود.

رییس اتحادیه تالارهای پذیرایی و تجهیز مجالس خاطر نشان کرد: ورودی تالار‌ها در تمامی سطح استان تهران از ۲۰۰ هزار تومان تا ۳۰۰ هزار تومان است و تمامی واحد‌ها موظف به رعایت این نرخ هستند. البته آنان می‌توانند ۱۰درصد حق سرویس و ۹ درصد ارزش افزوده را دریافت کنند.

وی در خصوص اجاره باغ تالار‌ها نیز گفت: باغ تالار‌هایی که زیر نظر اتحادیه هستند براساس قوانین اتحادیه مبالغ خود را دریافت می‌کنند و باید به مردم اعلام کرد که تنها از باغ تالار‌هایی که داری پروانه هستند استفاده کنند.

این فعال صنفی تصریح کرد: اتحادیه هم اکنون در حال شناسایی و بستن باغ تالار‌های غیرقانونی است چراکه تا به امروز شکایات بسیاری را در خصوص آنان دریافت کرده‌ایم و نحوه برخورد ما نیز بسیار قاطع خواهد بود.

وی در پایان ضمن اعلام شماره تلفن۵۶- ۸۸۵۳۵۲۵۵، گفت: هموطنان درصورتی که هرگونه تخلفی را در خصوص واحد‌های صنفی ما مشاهده کردند می‌توانند از طریق این شماره به ما اطلاع دهند و اتحادیه نیز در طول ۲۴ ساعت مورد را بررسی خواهد کرد.

نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز