خبرگزاری کار ایران

حجتی:

20 درصد تولیدات کشاورزی در پوشش زنجیره تولید است

asdasd
کد خبر : ۲۷۳۹۶۱

وزیر جهاد کشاورزی گفت: هم اکنون 20 درصد از تولیدات کشاورزی کشور در پوشش زنجیره تولید قرار دارد که بازده خوبی داشته است.

به گزارش ایلنا، محمود حجتی روز چهارشنبه در بازدید از مجتمع صنعتی پارسرنگ در شیراز گفت: ایجاد زنجیره تولید در بخش های مختلف کشاورزی و دامداری در تامین امنیت غذایی کشور مهم و اثرگذار است.

وی اظهار کرد: در بخش تولیدات کشاورزی باید خدمات قبل و بعد از تولید همواره فراهم باشد تا تولیدکنندگان با امنیت کامل سرمایه گذاری کنند.

وی گفت: دولت برای تامین نهاده ها، ایجاد سرمایه در گردش و تسهیلات برای سرمایه گذاری در بخش فراوری تولیدات کشاورزی درحال تلاش بیشتر است.

وزیر جهاد کشاورزی اضافه کرد: در استان فارس ایجاد زنجیره های تولید به تعویق افتاده و مسوولان باید در این زمینه تلاش بیشتری انجام دهند.

حجتی بیان داشت:با ایجاد زنجیره های تولید قیمت تمام شده محصولات کاهش می یابد و تولید کنندگان در معرض آسیب پذیری کمتری قرار می گیرد و محصولات با قیمت نهایی معقول تری به بازار عرضه می شود.

وی گفت:زمانی که یک دامداری در کنار خود از مزرعه کشاورزی و صنایع لبنی برخوردار باشد محصولات تولیدی با مدیریت و از تامین امنیت سلامت بیشتری برخوردار می شود.

وزیر کشاورزی اظهار داشت:هم اکنون چهار زنجیره تولیدی در فارس در حال تشکیل است که جهاد کشاورزی تلاش دارد از امکانات و تسهیلات خود آنها را برخوردار کند.

نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز