خبرگزاری کار ایران

بازیگر پیشکسوت فیلم و تئاتر در گفت‌وگو با ایلنا:

نفس آب به شماره افتاده است؛ جامعه هنری هرآنچه در توان دارد بکاربندد

اکثر استان‌های کشور در معرض جیره بنده بوده و نفس آب به شماره افتاده است لذا لزوم ورود تمامی دستگاه‌ها و ارگان‌های مرتبط و غیر مرتبط و همچنین تمامی کسانی که می‌توانند در مصرف بهینه و حفظ آب موجود در کشور نقش آفرین باشند را می‌طلبد.

داریوش اسد‌زاده هنرمند و بازیگر پیشکسوت کشورمان در گفت‌و‌گو با خبرنگار ایلنا درباره نقش جامعه هنری در فرهنگسازی مصرف بهینه آب گفت: کشور ما در مضیقه عجیبی به لحاظ آب بسر می‌برد که نمود آن نه فقط در تهران که تمام کشور آشکار است.

 وی افزود: اکثر استان‌های کشور در معرض جیره بنده بوده و نفس آب به شماره افتاده است لذا لزوم ورود تمامی دستگاه‌ها و ارگان‌های مرتبط و غیر مرتبط و همچنین تمامی کسانی که می‌توانند در مصرف بهینه و حفظ آب موجود در کشور نقش آفرین باشند را می‌طلبد.

این هنرمند با سابقه کشور خاطرنشان کرد: آب زندگی بشریت است و جامعه هنری نیز باید سهم خود را در حفظ این مایه حیات و انجام هر اقدامی برای مصرف بهینه آن بدهد.

اسدزاده فرهنگسازی در بحث آب را لازمه تبدیل شدن به دغدغه جامعه هنری کشور عنوان و توصیه کرد: جامعه هنری باید آنچه در توان دارد در جهت فرهنگسازی در مصرف این مایه حیات بکار بندد.

کد خبر : ۲۷۴۲۳۳