خبرگزاری کار ایران

رئیس اتحادیه گرمابه داران، سونا و ماساژ تهران در واکنش به خبر ایلنا

کد خبر : ۲۷۴۷۸۵

رئیس اتحادیه گرماداران، سونا و ماساژ تهران در واکنش به خبر ایلنا در خصوص ماساژور های صیغه ای گفت: انصافا نه تاکید اینجانب بوده و نه مطلب مهمی برای صنف ما یا مرتفع نمودن مشکلی از جامعه می باشد.

احتراما در پی انتشار مصاحبه اینجانب سید مهدی سجادی نیری رئیس اتحادیه گرماداران، سونا و ماساژ تهران، با خبرنگار آن خبرگزاری، متاسفانه تیتری در آغازین این مصاحبه درج گردیده بود که انصافا نه تاکید اینجانب بوده و نه مطلب مهمی برای صنف ما یا مرتفع نمودن مشکلی از جامعه می باشد و صد البته درج مطلب فوق الذکر از سوی آن خبرگزاری کاری حرفه ای نبوده است.

فلذا با توجه به اهمیت وظیفه خبرگزاری ها و اینکه اصل بر عدم ایجاد سیاه نمائی و ممانعت از ایجاد بحران و تشویش اذهان عمومی بوده، به عقیده اینجانب بر ذمه خبرگزاری است بر اساس ماده 23 قانون مطبوعات هرچه سریعتر نسبت به تکذیب و اصلاح مطلب درج شده اقدام نمایند.این خواسته قطعا در جهت احقاق حقوق از دست رفته این صنف خدوم و زحمتکش می باشد.

لازم به ذکر است مطلب ذکر شده در خبرگزاری تحت عنوان متن ذیل است:

ایلنا:در فضای وایبر مشاهده شده که با صیغه محرمیت خدمات ماساژ ارائه می دهند و همین واحدها هستند که واحدهای دیگر را بدنام می کنند و آبروریزی این واحدها برای ما است.

 

 

نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز