خبرگزاری کار ایران

وزارت صنعت پیش‌نویس بسته حمایتی نان صنعتی را تدوین کرد

بر اساس دستور وزیر صنعت، معدن و تجارت و به منظور رسیدگی به مسائل و مشکلات واحدهای تولید نان صنعتی جلساتی در این خصوص برگزار و پیش نویس بسته حمایتی تدوین گردید.

 مدیرکل دفتر صنایع غذایی، دارویی و بهداشتی وزارت صنعت: محورهای این بسته در حوزه‌های همسان‌سازی ضرایب مالیاتی و بیمه تامین اجتماعی نان‌های سنتی و صنعتی و تأمین منابع از طریق کمک‌های فنی و اعتباری پیشنهاد شده است.

به گزارش ایلنا و به نقل از شاتا، مدیر کل دفتر صنایع غذایی، دارویی و بهداشتی وزارت صنعت، معدن و تجارت اعلام کرد: بر اساس دستور وزیر صنعت، معدن و تجارت و به منظور رسیدگی به مسائل و مشکلات واحدهای تولید نان صنعتی جلساتی در این خصوص برگزار و پیش نویس بسته حمایتی تدوین گردید.

مهدی صادقی نیارکی گفت: محورهای این بسته در حوزه های همسان سازی ضرایب مالیاتی و بیمه تامین اجتماعی نان های سنتی و صنعتی، تامین منابع از طریق کمک های فنی و اعتباری، ترویج فرهنگ استفاده از نان صنعتی و نحوه نظارت و جلوگیری از فروش نان های غیر بهداشتی و فاقد  مجوز های قانونی و سایر الزامات مورد نیاز  پشنهاد شده  است .

وی بر فرهنگ سازی در زمینه مصرف نان های صنعتی و حل مشکلات تولید نان های صنعتی تاکید کرد و ادامه داد : بسته حمایتی نان صنعتی با همفکری و تعامل، اتحادیه ها ، انجمن ها و واحدهای برتر نان صنعتی و با بررسی مستندات قانونی و مصوبات قبلی هیات وزیران تهیه شده است.

کد خبر : ۲۷۵۳۴۲