خبرگزاری کار ایران

شکست انحصار آمریکا در تولید یک محصول استراتژیک نفت

asdasd
کد خبر : ۲۷۵۷۵۵

طی مراسمی در بیستمین نمایشگاه نفت، گاز،‌پتروشیمی و پالایش از یک روغن روان کار صنعتی ساخت داخل رونمایی شد.

به گزارش خبرنگار ایلنا، سید صمد هاشمی مدیر عامل گروه صنعتی ـ بازرگانی MRT در توضیح این مطلب گفت: از دو سال قبل یک گروه تحقیقاتی برای دست یافتن به دانش ساخت یک روغن خاص فعالیت خود را آغاز کرده و امروز توانستند که به نتیجه مطلوب دست یابند.

وی افزود: ما بعد از آمریکا که انحصار تولید این محصول را داشت، توانستیم به تولید آن دست یابیم.

هاشمی ضمن بی نظیر خواندن محصول یاد شده تصریح کرد: این روان کار صنعتی علاوه بر عمر بسیار بالا در صنایع نفت، گاز، پتروشیمی، کاشی، سرامیک، فولاد وهمچنین حفاری نفت کاربرد دارد.

وی اظهار داشت: با استفاده از این محصول در صنایع حداقل 30 تا 40 درصد از میزان مصرف روغنهای صنعتی کاسته می شود.

هاشمی با بیان اینکه این روغن صنعتی را به تولید انبوه رسانده ایم از صنعت گران خواست که با استفاده از این محصول از آن حمایت کنند.

وی خاطر نشان کرد: تکنولوژی دستیابی این محصول با توان صددرصد ایرانی صورت گرفته و از نظر قیمتی نیز قابل رقابت با تولید کننده داخلی است.

به گزارش  ایلنا، روغن روان کار صنعتی که از‌ آن به عنوان محصولی استراتژیک در صنعت نفت یاد می شود امکان تولید سالانه بیست میلیون لیتر را دارد و با دریافت تاییدیه از مجامع بین المللی طی دو سال آینده علاوه بر مصارف داخلی صادر نیز خواهد شد.

نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز