خبرگزاری کار ایران

سرپرست اداره کل حقوقی و امور قراردادهای سازمان منطقه آزاد قشم:

یک میلیون و 600 هزار متر مربع از اراضی قشم، رفع تصرف شد

asdasd
کد خبر : ۲۷۸۲۹۸

سرپرست اداره کل حقوقی و امور قراردادهای سازمان منطقه آزاد قشم گفت:یک میلیون و 600 هزار متر مربع از اراضی قشم به ارزش 853 میلیارد و 490 میلیون ریال در دو ماه نخست امسال طبق دستور صریح مدیرعامل سازمان با همکاری واحد حفاظت از اراضی ملی، دادگستری، سازمان منطقه آزاد قشم و نیروی انتظامی رفع تصرف شد.

به گزارش ایلنا از قشم، «احمدرضا هاشمی» بیان کرد: این مقدار رفع تصرف در مقایسه با مدت مشابه پارسال از نظر مساحت 29 برابر و از نظر ارزش 22 برابر رشد داشته است که نشان از عزم جدی برای رفع تصرفات در جزیره قشم دارد.

وی اظهار داشت: در سال 93، جمعا 167 زمین به مساحت یک میلیون و 44 هزار و 845 متر مربع به ارزش 764 میلیارد و 47 میلیون و 990 هزار ریال رفع تصرف شد که از لحاظ ارزش ریالی زمین ها 12 و نیم درصد کمتر و از نظر متراژ، 35 درصد از دو ماه نخست اردیبهشت بیشتر است.

سرپرست اداره کل حقوقی و امور قراردادهای سازمان منطقه آزاد قشم ادامه داد: برای این منظور پارسال 67 پرونده منجر به رای رفع تصرف و امسال نیز این تعداد به 106 پرونده رسید.

وی گفت: در آخرین رفع تصرف غیرقانونی متصرفان از روستای «تورگان»، حدود 20 هکتار از اراضی به ارزش 56 میلیارد و 520 میلیون ریال رفع تصرف شد.

نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز