خبرگزاری کار ایران

عضو کمیسیون نرم افزار در گفتگو با ایلنا:

معافیت مالی تولید کنندگان نرم افزار بی نتیجه ماند

asdasd
کد خبر : ۲۷۹۱۴۳

نادر آقا زاده گفت: تهران، مشهد، اصفهان و تبریز استان هایی هستند که در تولید نرم افزار موفقیت چشمگیری را به دست آورده اند.

نادر آقا زاده، عضو کمیسیون نرم افزار در خصوص وضعیت فعلی این بخش در کشور، گفت: در حال حاضر یک سری چالش ها در خصوص حوزه تولید، پروانه تولید و همچنین پروژه ها، موجود است که به درستی انجام نمی شود.

وی افزود: نرم افزار یک بازار کاملا توزیع شده دارد که در آن شاخص قیمت ها  تاثیر گذار نیست، اشخاصی هم هستند که مانند شرکت های بزرگ توان سرمایه گذاری و پرداخت هزینه را ندارند و همین امر، مسائل و مشکلاتی را به وجود می آورد.

وی در خصوص وضعیت نرم افزار در سطح کشور، گفت: در سطح کشور نیز مشکل معافیت مالیاتی تولید کنندگان را داریم که سالهاست پی گیری می شود، اما نتیجه ای به همراه ندارد.

این عضو کمیسیون در خصوص مناقصات نرم افزار، گفت:دراین خصوص که در سطح ملی نیز برگذار می شود، اغلب مواقع استان تهران برنده این مناقصات می شود، در صورتی که صلاحیتی نیز ندارد.

نادر آقا زاده در خصوص استان های برتر در تولید نرم افزار، اظهار کرد:در حال حاضر استان های تهران، مشهد، تبریز و اصفهان در تولید و سهم بازار موفقیت بیشتری نسبت به سایر استان ها دارند.

نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز