خبرگزاری کار ایران

مدیر عامل منطقه‌ازاد چابهار در گفتگو با ایلنا خبر داد :

مذاکره با شرکت میتسوبیشی برای تولید در چابهار

یکی از مهمترین طرح ها در چابهار طرح ساخت پتروشیمی است که در حال حاضر در بخش ابنیه و سیویل همه کارها انجام شده و ظرف 2 سال هم قرار است این پروژه انجام شود.

مدیر عامل منطقه‌ازاد چابهار از مذاکره با شرکت میتسوبیشی ژاپن برای تولید در منطقه آزاد چابهار خبر داد .

حامدعلی مبارکی ، رییس هیات مدیره و مدیرعامل سازمان منطقه آزاد تجاری - صنعتی چابهار در گفتگو با خبرنگار ایلنا اظهار داشت: اجرای طرح های صنعتی در منطقه ازاد چابهار تاثیرات مثبت اجتماعی، فرهنگی و امنیتی به همراه دارد.

وی افزود: عمران، آبادانی و توسعه امنیت را در منطقه افزایش خواهد داد و مردم نیز احساس آرامش می کنند و معاش مردم هم تامین می شود.

مبارکی با اشاره به طرح فولاد مکران در چابهار گفت: قرارداد این طرح امضاء شد و زمین آن هم به شرکت فولاد مکران تحویل داده شده و منابع مالی آن از سوی بانک ملت و بانک سپه منطقه‌آزاد چابهار و شرکت ایمیدرو تامین شده و در 300 هکتار این طرح اجرا خواهد شد.

وی افزود: طرح فولاد مکران در پیکره هشتم صنایع سنگین قرار دارد و طرح فولاد خلیج فارس که مربوط به فرمان 8 ماده ای حضرت امام است نیز در 300 هکتار پیش بینی شده که در اولویت برنامه های منطقه قرار دارد.

مبارکی در مورد قطب سوم خودرو سازی در چابهار نیز افزود: زمین این طرح جانمایی شده ، این طرح در پیکره هفت پیش بینی شده و با بازدیدی که  سفیر ژاپن و تعداد زیادی از سرمایه گذاران از منطقه آزاد چابهار داشتند مقرر شد با شرکت میتسوبیشی مذاکراتی برای تولید در این منطقه صورت پذیرد.

مبارکی خاطر نشان کرد: یکی از مهمترین طرح ها در چابهار طرح ساخت پتروشیمی است که در حال حاضر در بخش ابنیه و سیویل همه کارها انجام شده و ظرف 2 سال هم قرار است این پروژه انجام شود.

کد خبر : ۲۸۰۲۹۵