خبرگزاری کار ایران

مجتبی خسروتاج در گفتگو با ایلنا:

برای اجرای 3700 طرح صنعتی در سال جاری 23 هزار میلیارد تومان تسهیلات نیاز است

asdasd
کد خبر : ۲۸۰۳۶۲

براساس برنامه ای که وزارت صنعت، معدن و تجارت در دستور کار خود قرار دارد در سالجاری 3700 طرح صنعتی در کشور راه اندازی خواهد شد که البته برای راه اندازی این طرح ها 23 هزار میلیارد تومان تسهیلات بانکی نیاز است.

مجتبی خسروتاج در گفت و گو با خبرنگار ایلنا در خصوص اعلام تسهیلات به واحد های صنعتی، گفت: براساس برنامه ای که وزارت صنعت، معدن و تجارت در دستور کار خود قرار دارد در سالجاری 3700 طرح صنعتی در کشور راه اندازی خواهد شد که البته برای راه اندازی این طرح ها 23 هزار میلیارد تومان تسهیلات بانکی نیاز است.

وی ادامه داد: با راه اندازی این طرح ها در سال جاری شاهد اشتغال 140 هزار نفر خواهیم بود. 

قائم مقام وزیر صنعت، معدن و تجارت همچنین در خصوص ارائه تسهیلات به واحد هایی که هم اکنون در کشور مشغول فعالیت هستند نیز گفت: برای واحد های کنونی 175 هزار میلیارد تومان سرمایه در گردش مورد نیاز است با این همه ما امیدواریم با همکاری بانک ها نیاز این واحد های تولیدی برطرف شود.

خسروتاج در ادامه بیان داشت: واحد های تولیدی هم به نوبه خود ضروری است در جهت تامین منابع با تغییر انواع دارایی ها به نقدینگی مورد نیاز و یا سیاست های لازم در مدیریت بنگاه همانند صرفه جویی، افزایش بهره وری و کاهش موجودی نسبت به کاهش نقدینگی مورد نیاز خود نیز اقدام کنند.

نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز