خبرگزاری کار ایران

مدیرعامل سازمان صنایع کوچک:

توسعه شهرک‌های صنعتی مزیت‌دار در دستور کار قرار گرفت

درحال حاضر واحدهای تولیدی و صنعتی با مشکل نقدینگی و سرمایه در گردش و برخی نیز با معضل بازار و تأمین مواد اولیه مواجه هستند.

به گزارش ایلنا، سیدابریشمی، صنایع کوچک را میزان کارآفرینی و مشارکت بخش خصوصی در کشور توصیف کرد و گفت: توسعه شهرک‌های صنعتی مزیت‌دار در دستور کار قرار دارد.

مدیرعامل سازمان صنایع کوچک و شهرکهای صنعتی ایران، صنایع کوچک را میزان کارآفرینی و مشارکت بخش خصوصی در کشور توصیف کرد و گفت: توسعه شهرکهای صنعتی مزیت دار با توجه به هزینه های بالا در ایجاد شهرک‌های صنعتی جدید، در دستور کار قرار دارد.

سید محمدعلی سیدابریشمی، معاون وزیر صنعت، معدن و تجارت ، مهندس صالح نیا معاون امور صنایع و اقتصادی وزیر صنعت، معدن و تجارت و هیئت همراه از شهرکهای صنعتی بهشهر و شهید نظری نکا بازدید کردند.

سیدابریشمی در این بازدید گفت: استان مازندران جزو آن دسته از استانهـای کشور است که با کمبود زمین  روبه رو است، بهمین لحاظ باید در راستای توسعه شهرکهای صنعتی مزیت دار اقدام کرد.

مدیرعامل سازمان صنایع کوچک و شهرکهای صنعتی ایران افزود: درحال حاضر واحدهای تولیدی و صنعتی با مشکل نقدینگی و سرمایه در گردش و برخی نیز با معضل بازار و تأمین مواد اولیه مواجه هستند.

معاون وزیر صنعت ، معدن و تجارت خاطرنشان کرد: یکی دیگر از مقوله های مناسب برای حضور سرمایه گذاران جدید بمنظور تقویت و بهبود روند تولید ، انجام پیگیری قانونی برای فسخ زمین های راکد و غیرفعال است که با انعقاد قرارداد در سنوات گذشته و دریافت زمین ، تاکنون اقدامی جهت ساخت و ساز در آن بعمل نیآورده اند .

کد خبر : ۲۸۰۵۶۷