خبرگزاری کار ایران

وزیر جهادکشاورزی عنوان کرد؛

حمایت دولت از طرح های حفظ و پایداری منابع آب و خاک

asdasd
کد خبر : ۲۸۰۸۴۶

وزیر جهادکشاورزی گفت: دولت تدبیر و امید بیشترین توجه و حمایت را از طرح های حفظ، پایداری و بهره برداری بهینه از منابع آب و خاک کشور داشته و دارد.

به گزارش ایلنا از وزارت جهادکشاورزی، محمود حجتی در مراسم معارفه معاون جدید آب و خاک این وزارت، اظهار داشت: علیرغم محدودیت های منابع آب و خاک، متاسفانه در گذشته اقدامات اساسی در زمینه حفظ و پایداری این منابع صورت نگرفته است.

وزیر جهادکشاورزی با اشاره به اهمیت اجرای طرح های آب و خاک کشور در دولت یازدهم، افزود: هم اکنون پنج طرح با پنج مجری به منظور بهره برداری مناسب از منابع آب و خاک کشور در حال اجراست.

وزیر جهادکشاورزی با بیان اینکه یکپارچه سازی اراضی کشاورزی و مهندسی قطعه بندی در بهره وری منابع آب و خاک کشور موثر است، گفت: تغییر رویکرد وزارت جهادکشاورزی به موضوع آب حوزه کشاورزی موجب گرایش کارشناسان و کشاورزان به مصرف بهینه آب شده است.

حجتی تصریح کرد: این تغییر رویکرد باید در سایر حوزه های مصرف آب کشور نیز تسری یابد.

وی اظهار داشت: وزارت جهادکشاورزی علاوه بر گسترش اجرای سامانه های نوین آبیاری در اراضی کشاورزی، مجموعه ای از اقدامات و توصیه های فنی را برای مصرف بهینه آب کشاورزی و حفاظت از منابع خاک کشور در دستور کار دارد.

براساس این گزارش، در این مراسم از سوی وزیر جهادکشاورزی، علی مراد اکبری به عنوان معاون آب و خاک معرفی و از زحمات سیدرحیم سجادی معاون پیشین تقدیر شد.

 

نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز