خبرگزاری کار ایران

معاون مسافری راه آهن اعلام کرد؛

اختصاص قطارهای فوق العاده برای مراسم بزرگداشت رحلت رهبر کبیر انقلاب

asdasd
کد خبر : ۲۸۱۱۷۳

معاون مسافری راه آهن از اختصاص قطارهای فوق العاده در مسیر تهران - قم و بالعکس همزمان با ایام بزرگداشت رحلت امام خمینی (ره) درتاریخ 14 و 15 خرداد ماه سال جاری خبر داد.

به گزارش ایلنا، محمد راشدی معاون مسافری راه آهن گفت: همزمان با ایام بزرگداشت رحلت رهبر کبیر انقلاب امام خمینی (ره) و به منظور رفاه حال سوگواران و زائران آن امام بزرگوار در روزهای 14 و 15 خرداد ماه سال جاری تعدادی قطار فوق العاده به برنامه حرکت قطارهای مسیر تهران - قم و تهران - جمکران و بالعکس افزوده شده است.

وی اظهار داشت: در راستای برنامه ارایه، پیش بینی لازم برای زمان برگشت قطارهای یادشده انجام شده و متقاضیان برای کسب اطلاعات بیشتر می توانند به پایگاه اینترنتی راه آهن به نشانی www.rai.ir مراجعه و یا از طریق سامانه صدای مسافر به شماره تماس 5149 اطلاعات کاملتر را دریافت کنند.

براساس این گزارش، زمان حرکت قطارهای تهران - قم در 14 خردادماه جاری راس ساعت 7:30، 14:45، 4:10 و 18 و زمان بازگشت آنها به ترتیب 5:20 ، 6:20 ، 16:45 و 17:40همان روز خواهد بود.

همچنین زمان حرکت قطارهای مسیر تهران - قم در 15 خرداد ماه جاری به ترتیب 6:10 ، 7:30 ، 14:45 و 18 و زمان بازگشت آنها 9 صبح ، 14:45 و 17:40 خواهد بود.

نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز