خبرگزاری کار ایران

خرید و فروش 222 میلیارد ریالی در بازارهای فرابورس ایران

asdasd
کد خبر : ۲۸۱۳۱۵

بازار فرابورس در روز جاری(سه شنبه)با خرید و فروش 78 میلیون ورقه بهادار به ارزش 222 میلیارد و 390 میلیون ریال به کار خود پایان داد.

به گزارش ایلنا از فرابورس، امروز در حالی که شرکت های نیرو سرمایه، توسعه فناوری اطلاعات خوارزمی و بیمه اتکایی ایرانیان بیشترین افزایش قیمت را به نام خود ثبت کردند، شرکت های سرمایه گذاری میراث فرهنگی، صنعتی و معدنی شمال شرق شاهرود و زرین معدن آسیا با بیشترین افت قیمت روبرو شدند و شاخص فرابورس(آیفکس) بدون تغییر روی عدد 710 واحد باقی ماند.

بیشترین حجم و ارزش معاملات امروز مربوط به خرید و فروش 6 میلیون و 860 هزار سهم بهمن لیزینگ به ارزش 15 میلیارد و 350 میلیون ریال بود و شرکت پتروشیمی مارون، گروه گتروشیمی سرمایه گذاری ایرانیان و فولاد هرمزگان بیشترین تاثیر مثبت را در شاخص فرابورس داشتند.

در بازار اوراق با درآمد ثابت نیز 9 هزار و 110 ورقه مشارکت نفت و گاز پرشیا خرید و فروش شد و بیشترین حجم معاملات صندوق های قابل معامله(ETF)نیز به صندوق سرمایه گذاری اعتماد با معامله یک میلیون و 140 هزار سهم اختصاص یافت.

طبق این گزارش، امروز شاهد بازگشایی نماد معاملاتی شرکت گروه فن آوا پس از برگزاری مجمع عمومی عادی سالیانه صاحبان سهام (نوبت دوم) و تقسیم سود نقدی هر سهم، بودیم و نماد معاملاتی شرکت پتروشیمی امیر کبیر جهت برگزاری مجمع عمومی عادی بطور فوق العاده صاحبان سهام در روز یکشنبه مورخ 17 خرداد 1394، در پایان معاملات امروز متوقف شد.

نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز