خبرگزاری کار ایران

رییس سازمان حمایت مصرف کنندگان و تولید کنندگان در گفتگو با ایلنا :

تزریق مرغ منجمد به بازار در ماه رمضان /کنترل قیمت ها با اتاق اصناف است

با توزیع مرغ منجمد به بازار قیمت مرغ در بازار را برای ماه رمضان کنترل خواهند کرد.

سید محمود نوابی ، معاون وزیر صنعت، معدن و تجارت و رئیس سازمان حمایت مصرف کنندگان و تولید کنندگان در گفتگو با خبرنگار ایلنا اظهار داشت: برنامه کنترل قیمت کالا برای ماه رمضان را اتاق اصناف و بازرسان و اتحادیه های این اتاق انجام می دهند و سازمان حمایت همانند گذشته و مانند زمان برگزاری نمایشگاهها مانند نمایشگاه بهاره و نمایشگاه مدارس نظارت عالی را بر بازار خواهد داشت.

وی افزود: همچنین مسئولین سازمان های صنعت ، معدن و تجارت که همکاران ما در این حوزه هستند ، نظارتشان را بیش از گذشته خواهند کرد اما برنامه فوق العاده خاصی برای ماه رمضان در دست نداریم و معتقدیم دوستان ما در اتاق اصناف به وظیفه خود به خوبی عمل می کنند.

نوابی ادامه داد:  همچنین سایت 124 نیز آماده دریافت گزارشات مردمی در خصوص تخلفات هست.

وی تصریح کرد: برای این ایام گشت های مشترکی را هم با تعزیرات ، استاندارد و دانشگاه علوم پزشکی خواهیم داشت.

رییس سازمان حمایت از مصرف کنندگان و تولید کنندگان با بیان اینکه هیچ افزایش قیمتی نخواهیم داشت گفت: بر مبنای بخش نامه معاون اول رییس جمهور که یکی در 23 اسفند سال گذشته و دیگری در 22 فروردین سال جاری ابلاغ شد هیچ مورد افزایش قیمتی چه در بخش تعاونی چه در بخش خصوصی نباید صورت گیرد مگر اینکه کارگروه تنظیم بازار آن را تصویب کند.

وی در مورد احتمال افزایش نرخ مرغ در ماه رمضان نیز افزود: قیمت مرغ را باید وزارت جهاد کشاورزی و شرکت پشتیبانی امرو دام تعیین کند اما به نظر می رسد با توزیع مرغ منجمد قیمت مرغ در بازار کنترل شود.

 

کد خبر : ۲۸۱۴۲۵