خبرگزاری کار ایران

مجید توکل:

برنامه ششم توسعه در بخش ict با نگاهی جامع تدوین می شود

کد خبر : ۲۸۱۷۹۶

مدیر کل دفتر بررسی های اقتصادی وزارت ارتباطات، گفت: بر اساس برنامه ششم توسعه در نظر است در حوزه ct رویکرد جذب سرمایه‌گذاری حداکثری بخش غیردولتی به نسبت حداقل 60 درصد خصوصی و 40 درصد دولتی خواهد.

 به گزارش ایلنا و به نقل از روابط عمومی وزارت ارتباطات،  مدیرکل دفتر بررسی‌های اقتصادی وزارت ارتباطات و فناوری اطلاعات گفت: برنامه پنج ساله ششم توسعه در بخش ICT در نظام برنامه ریزی توسعه کشور با نگاهی جامع و در برگیرنده تمام اجزا و مولفه های اصلی تدوین می شود.

مجید توکل مدیرکل دفتر بررسی‌های اقتصادی اظهار داشت: مولفه‌های اصلی تدوین برنامه ششم توسعه شامل 4 محور شبکه تمامی لایه‌ها و فناوری‌ها )، صنعت، خدمات محتوا و کاربردها و بازرگانی و بازار می‌شود.

وی گفت: بر اساس برنامه ششم توسعه در نظر است در حوزه ct رویکرد جذب سرمایه‌گذاری حداکثری بخش غیردولتی به نسبت حداقل 60 درصد خصوصی و 40 درصد دولتی خواهد.

وی همچنین از تدوین سندهای پایه توسعه بخشی به عنوان اسناد پشتیبان برنامه ششم خبر داد و گفت:«سند توسعه پهن باند ملی کشور» ، «سند توسعه فناوری بخش»، «سند بهبود و رونق فضای کسب و کار بخش» برهمین اساس تدوین می‌شود.

توکل بر اهمیت توسعه دسترسی پهن باند در کشور تاکید و خاطرنشان کرد : بر اساس سیاست‌ها و برنامه‌های وزارت ارتباطات عقب ماندگی‌های احتمالی اهداف برنامه پنجم توسعه نیز جبران خواهد شد.

نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز