خبرگزاری کار ایران

نعمت الله ترکی مطرح کرد:

پیش بینی کاهش 50 درصدی مصرف برق تهرانی ها در تابستان

asdasd
کد خبر : ۲۸۲۷۰۱

معاون برنامه ریزی و اشتغال استاندار تهران گفت: باید با نظارت دقیق بر روند تولید، عرضه و تقاضا، مانع از مصرف بی رویه برق در سطح استان تهران شویم.

به گزارش خبرنگار ایلنا، نعمت الله ترکی در همایش مدیریت مصرف برق ویژه مشترکان اداری که در شرکت توزیع نیروی برق تهران بزرگ برگزار شد، گفت: باید در نظر داشت که 19 درصد جمعیت کشور در استان تهران ساکن هستند که برغم این، عامل اصلی مصرف بیش از حد حامل های انرژی در این استان نبود مدیریت صحیح مصرف است.

وی با اشاره به اینکه براساس برنامه ریزی انجام شده و به منظور پیشگیری از بروز مشکل در روند تامین برق مصرفی، کاهش 50 درصدی مصرف برق در فصل تابستان برای استان تهران پیش بینی شده، اظهار کرد: برهمین اساس مقرر شده مشترکان برق استان تهران در تابستان امسال 400 مگاوات صرفه جویی در مصرف برق داشته باشند.

ترکی تصریح کرد: دستگاههای اجرایی استان باید برنامه ریزی لازم برای تحقق این مهم را در دستور کار خود قرار داده و پیشتار صرفه جویی در مصرف برق برای فصل تابستان باشند.

وی با اشاره به میزان مصرف حامل های انرژِی در دستگاه های اجرایی استان تهران و نقش مهم این سازمان ها در مدیریت مصرف، تاکید کرد: باید با نظارت دقیق بر روند تولید، عرضه و تقاضا، مانع از مصرف بی رویه برق در سطح استان تهران شویم.

معاون برنامه ریزی و اشتغال استاندار تهران افزود: درهمین راستا استانداری تهران طرح پایش دستگاه های اجرایی در زمینه مصرف بهینه را با محوریت شرکت توزیع نیروی برق تهران بزرگ را در دستور کار قرار داده است.

 

نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز