خبرگزاری کار ایران

براساس آخرین بررسی ها؛

سال گذشته 3200 میلیارد تومان ازمحل مالیات به شهرداری تهران پرداخت شد

asdasd
کد خبر : ۲۸۲۸۲۸

براساس تازه ترین بررسی ها در سال 1393 بالغ بر 3200 میلیارد تومان از محل درآمد های مالیاتی به شهرداری تهران داده شد.

به گزارش خبرنگار ایلنا، سیستم دریافت مالیات به مرور زمان توسعه و بهبود پیدا کرده است و هم اکنون هموطنان می توانند با ورود به سامانه سازمان امور مالیاتی اظهارنامه های خود را پر کنند.

همچنین براساس تازه ترین اقدامات و برای اولین بار 16 ساعت آموزش تخصصی جهت پر کردن فرم های اظهار نامه در دستور کار قرار گرفته است.

لازم به ذکر است در راستای کاهش تخلفات نیز تمامی فعالان پیمانی که در سازمان امور مالیاتی مشغول به فعالیت هستند در صورت هر گونه تخلف از این سازمان اخراج خواهند شد. البته باید به این نکته اشاره کرد که براساس بررسی ها 80درصد فساد در خصوص مالیات از پایین ترین سطح تا بالاترین سطح کارشناس ارشد است.

همچنین در سال های گذشته در خصوص ثبت اظهار نامه های مالیاتی شاهد انحراف 30 درصدی بوده ایم که در سالجاری این انحراف قرار است به حداقل ممکن برسد.

براساس همین بررسی در سال 1392 درآمد های مالیاتی 30 درصد و در سال 1393 درآمد های مالیاتی 40 درصد رشد داشته است.

در سال 1393 نیز از مجموع 9000 میلیارد تومان بودجه مورد نظر برای ساخت و ساز شهری، مبلغ 3200 میلیارد تومان از مجموع در آمد های مالیاتی به شهرداری تهران پرداخت شده است که عموما برای ساخت بزرگراه ها ، پل ها و ... بوده است.

نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز