خبرگزاری کار ایران

نشست صنعتگران استان قم با مسئولان سازمان صنایع کوچک و شهرکهای صنعتی ایران

نشست مشترک صنعتگران و کارآفرینان شهرک ها و نواحی صنعتی استان قم، با مسئولان سازمان صنایع کوچک و شهرکهای صنعتی ایران، برگزار شد.

به گزارش خبرنگار ایلنا در قم، نشست مشترک صنعتگران و کارآفرینان شهرک ها و نواحی صنعتی استان قم، با مسئولان سازمان صنایع کوچک و شهرکهای صنعتی ایران، در ساختمان شرکت شهرکهای صنعتی استان قم در شهرک صنعتی شکوهیه قم برگزار شد.

در این نشست اقتصادی، ابتدا «امیرهوشنگ طیبی نژاد» مدیر عامل شرکت شهرکهای صنعتی استان قم به ایراد سخن پرداخت و پس از وی، «غلامرضا سلیمانی» معاون سازمان صنایع کوچک و شهرکهای صنعتی ایران، «علی تعقلی» مدیر عامل صندوق ضمانت سرمایه گذاری صنایع کوچک و همچنین «محمد بطحایی» معاون بانکداری صنایع کوچک و متوسط بانک صنعت و معدن، سخنان خود را مطرح کردند.

پس از انجام سخنرانی این چهار مسئول استانی و کشوری، برخی از فعالان صنعت و تولیدکنندگان استان قم، نقطه نظرات خود را پیرامون مشکلات موجود بیان کردند؛ برخی از آن ها تأکید می کردند که بسیاری از مشکلات امروز صنایع کشور و همچنین صنایع استان قم، عدم حمایت های لازم دولتی از صنایع است؛ آن ها معتقد بودند که با حمایت های دولتی از صنایع و تولیدکنندگان می تواند به رونق اقتصادی کشور و همچنین ایجاد اشتغال کمک کرد. برخی از فعالان صنایع نیز عنوان می کردند که خود دولت، بانک ها، سازمان شهرکهای صنعتی و سازمان صنعت و معدن، از ایجاد کنندگان مشکل برای صنایع هستند که باید به این موضوع توجه شود.

پس از انجام سخنان فعالان صنایع و تولید کنندگان استان قم، مسئولان حاضر در این نشست مشترک، پاسخ هایی را ارائه کردند. 

اخبار تکمیلی این نشست اقتصادی منتشر می شود.

خاطرنشان می شود، پیش از برگزاری نشست مشترک فعالان صنایع و تولیدکنندگان استان قم با  مسئولان سازمان صنایع کوچک و شهرکهای صنعتی ایران، بازدیدی از چند واحد صنعتی فعال در شهرک شکوهیه قم انجام شد.

مسئولان سازمان صنایع کوچک و شهرکهای صنعتی ایران، در ادامه سفر یک روزه خود به استان قم، قرار است دیداری با «محمدصادق صالحی منش» استاندار قم و همچنین برخی دیگر از مسئولان استانی مربوطه داشته باشند.

کد خبر : ۲۸۲۹۸۸