خبرگزاری کار ایران

رییس اتحادیه دارندگان قنادی در راستای اعلام بهای ۹۶۰۰ تومانی زولبیا و بامیه گفت:

قیمت پیشنهادی اتحادیه 11 هزار تومان بود

asdasd
کد خبر : ۲۸۳۶۴۵

طبق مصوبه هیات رییسه، تمامی بازرسان ما در طول این ماه به طور ویژه فعالیت خواهند کرد و همچنین برای رعایت موارد بهداشتی بازرسان سازمان بهداشت نیز همراه ما خواهند بود.

علی بهرمند در گفت و گو با خبرنگار ایلنا در خصوص قیمت زولبیا و بامیه در سطح شهر تهران، گفت: براساس بررسی کمیسیون فنی اتحادیه قیمت پیشنهای ما 11 هزار تومان بود که پس از بررسی اتاق اصناف به 10 هزار تومان کاهش پیدا کرد.

وی ادامه داد: براساس ابلاغیه معاون اول رییس جمهور مبنی بر این که تمامی قیمت ها در جلسات تنظیم بازار مشخص شود قیمت پیشنهادی ارائه شد و پس از بررسی تمامی جلسات بهای زولبیا و بامیه درجه یک 9600 تومان و درجه 2، 9100 تومان تعیین شد.

وی در خصوص نحوه بازرسی از واحد های مرتبط نیز گفت: طبق مصوبه هیات رییسه، تمامی بازرسان ما در طول این ماه به طور ویژه فعالیت خواهند کرد و همچنین برای رعایت موارد بهداشتی بازرسان سازمان بهداشت نیز همراه ما خواهند بود.

بنا به گفته وی بازرسان اتاق اصناف کشور نیز در تمامی شهر ها نظارت دقیقی بر واحد های صنفی خواهند داشت.

وی در خصوص وضعیت بازار این صنف نیز تصریح کرد: در سالجاری بازار مطلوبی را شاهد نبوده این و فکر می کنیم این روند تا پایان سال نیز ادامه داشته باشد.  

نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز