خبرگزاری کار ایران

نایب رییس اتاق اصناف تهران در گفتگو با خبرنگار ایلنا:

رییس جمهور مهمان ویژه روز اصناف است / واحد های صنفی جایگزین نمایشگاه‌های ضیافت می‌شوند

نایب رییس اتاق اصناف تهران گفت: سیستم نظارتی در ماه رمضان تشدید خواهد شد و براساس صحبت های انجام شده قرار است نظارت ویژه ای داشته باشیم.

علیرضا راسی، نایب رییس اتاق اصناف تهران در گفت و گو با خبرنگار ایلنا گفت: براساس برنامه ریزی‌های انجام شده در ماه رمضان نمایشگاه های ضیافت برپا نمی‌شود اما در تمامی سطح شهر تهران واحدهای صنفی همانند همیشه به هموطنان تهرانی کالا و خدمات ارائه می‌دهند.

وی ادامه داد: دوران برپایی چادرها در چند منطقه به اتمام رسیده است و باید کالا و خدمات در تمامی سطح کشور به یک اندازه و ارائه شود. ما معتقد هستیم جایگاه مردم بسیار بالا است و نباید برای تهیه چند قلم کالا راهی نمایشگاه‌ها شوند.

نایب رییس اتاق اصناف تهران همچنین اعلام کرد: در طول برگزاری ماه رمضان برخی از اتحادیه ها قیمت های خود را کاهش داده اند که از جمله می توان به اتحادیه پلاستیک اشاره کرد، چراکه براساس اعلام آنان بهای تولیدات تا 20درصد کاهش یافته است.

وی در خصوص نحوه نظارت در این ماه، گفت: سیستم نظارتی در این ماه تشدید خواهد شد و براساس صحبت های انجام شده قرار است نظارت ویژه ای داشته باشیم. همچنین تلاش داریم در طول این ماه به بهترین نحو ممکن تمامی اقدام را به مردم عزیر اطلاع رسانی کنیم.

وی در پایان در خصوص مراسم روزاصناف، اظهارداشت: تا به این لحظه قرار براین است که رییس جمهوری در مراسم روز اصناف حضور داشته باشد و البته در خصوص سالن برگزاری تصمیم نهایی گرفته نشده است.  

کد خبر : ۲۸۳۸۳۴