خبرگزاری کار ایران

وزیر ارتباطات خبر داد:

تشکیل کمیته مشترک بین وزارت ارتباطات و استانداری سیستان و بلوچستان

asdasd
کد خبر : ۲۸۴۰۴۸

وزیر ارتباطات و فناوری اطلاعات در جلسه هم اندیشی با فعالان، کارآفرینان، محققان و دانشگاهیان حوزه ICT استان سیستان و بلوچستان، از تشکیل کمیته مشترکی بین وزارت ارتباطات و استانداری سیستان و بلوچستان جهت مطالعه و بررسی طرح ها و ایده های فعالان حوزه ICT استان، به منظور حمایت از آنها خبر داد.

به گزارش ایلنا از مرکز روابط عمومی و اطلاع رسانی وزارت ارتباطات و فناوری اطلاعات، محمود واعظی وزیر ارتباطات و فناوری اطلاعات، علاقه، ابتکار و خلاقیت را از ویژگی های نخبگان و پژوهشگران استان سیستان و بلوچستان دانست و گفت: سیاست ما، خروج دولت از تصدی گری و حمایت قاطع از بخش خصوصی و دانشگاهی برای اجرای کارها است.

وی با بیان این که دولت نه تنها رقیب بخش خصوصی نیست بلکه حامی این بخش است، اظهار داشت: امروز شرکت های خصوصی و دانش بنیان بسیاری به ارایه طرح ها وایده های خود پرداختندکه هرگونه حمایتی در راستای رسیدن به محصول و همچنین تجاری سازی محصول آنهارا خواهیم داشت.

واعظی در ادامه وجود هزاران دانشجوی در حال تحصیل در زمینه های مختلف از جمله IT و ICT را یک سرمایه انسانی بالا و پتانسیل خوب برای توسعه و پیشرفت استان برشمرد و افزود: استان سیستان و بلوچستان می تواند در آینده نزدیک قطب نرم افزار و اپلیکیشن کشور شود.

وزیر ارتباطات در پایان گفت: اپراتورهای تلفن همراه طرح ها و پروژه های خوبی دارند که ضمن ارتقای پوشش سراسری می تواند زمینه های جدیدی را برای فعالیت فراهم سازد.

نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز