خبرگزاری کار ایران

شاخص کل بورس به مدار مثبت با 117 واحد رشد بازگشت

asdasd
کد خبر : ۲۸۴۲۰۰

شاخص کل بورس و اوراق بهادار در پایان معاملات روز جاری(سه شنبه)با 117 واحد رشد در ارتفاع 62 هزار و 559 واحدی قرار گرفت و به این ترتیب شاخص کل بورس تنها پس از یک روز ریزش دوباره به مدار مثبت بازگشت.

به گزارش ایلنا، شاخص کل بورس روز گذشته پس از سه روز پیاپی روند مثبت در روز گذشته 211 واحد افت را تجربه کرده بود.

علاوه بر این تمام شاخص های بازار در روز جاری برخلاف روز گذشته روند مثبت داشتند به نحوی که شاخص 30 شرکت بزرگ 3 واحد، آزاد شناور 256 واحد، بازار اول 104 واحد، بازار دوم 116 واحد و صنعت 0.4 واحد رشد کردند.

در مجموع امروز شاخص قیمت (هم وزن) و شاخص کل (هم وزن) به ترتیب با 14.5 و 16.4 واحد رشد به 8,539 و 9,688 واحد رسیدند. شاخص قیمت(وزنی- ارزشی) نیز در روز جاری 48.7 واحد رشد را تجربه کرد.

همچنین در معاملات امروز 445 میلیون سهم به ارزش 105 میلیارد تومان در 28 هزار دفعه داد و ستد شد که حدود 11.4 میلیارد تومان از ارزش معاملات امروز مربوط به سهام بانک صادرات بود.

همچنین در حالی که در معاملات امروز نمادهای وبملت، شبندر، وکار، وبصادر و وتجارت بیشترین تاثیر مثبت را بر نماگر بازار سرمایه داشتند نمادهای وغدیر و پارسان نیز بر نماگر بازار تاثیر منفی داشتند.

بازار امروز در حالی به پایان رسید که در یک ساعت آخر شاهد افزایش چشمگیر حجم معاملات بودیم تا ضمن رشد قیمت در کلیت بازار، برخی از سهام ها صف خرید را تجربه کنند.

نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز