خبرگزاری کار ایران

تردد خودروهای پلاک قشم در شعاع 150 کیلومتری استان هرمزگان

asdasd
کد خبر : ۲۸۴۲۶۷

معاون اقتصادی و سرمایه گذاری منطقه آزاد قشم از فراهم شدن امکان تردد خودروهای پلاک قشم در شعاع 150 کیلومتری استان هرمزگان پس از ابلاغ دولت، خبر داد.

به گزارش خبرنگار ایلنا، فرزین حقدل با بیان این مطلب در جمع خبرنگاران، گفت: با نصب سیستم GPS بر روی خودروهای پلاک قشم، امکان استفاده وسایط نقلیه این منطقه در شعاع 150 کیلومتری استان هرمزگان بدون نیاز به صدور گذر موقت، امکانپذیر می شود.

وی با اشاره به ارائه اسناد تردد روزانه چندین هزار خودرو از طریق اسکله های پهل و لافت در این جزیره، گفت: امکان تردد خودروهای پلاک قشم در شعاع 150یاد شده براساس ارائه اسناد رسمی در دستور کار مسئولین دولت تدبیر و امید قرار گرفته است.

 

معاون اقتصادی و سرمایه گذاری منطقه آزاد قشم با اشاره به موافقت استاندار هرمزگان با اجرای این طرح، اعلام کرد: اجرای این طرح علاوه بر بهره مندی مردم استان از خودروهای پیشرفته خارجی دارای پلاک قشم، موجب تقویت حوزه اقتصادی این منطقه نیز خواهد شد.

 

به گفته حقدل، اجرای این طرح یکی از رویکردهای ضروری برای ارتقاء رضایتمندی ساکنان جزیره قشم و افزایش جاذبه های سرمایه گذاری در این منطقه محسوب می شود.

 

وی در پایان با اشاره به صدور مجوز ورود موقت خودروهای پلاک قشم برای سرمایه گذاران عمده این منطقه، اظهار کرد: صدور گذر موقت خودرو باید همانند گذشته برای همه ساکنان این منطقه به مدت یک ماه در هر سال امکانپذیر شود و براساس دستور صریح مدیرعامل منطقه آزاد قشم به طور جدی پیگیر محدودیت های اجرای این طرح هستیم.

نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز