خبرگزاری کار ایران

تالار شیشه‌ای بورس سبزپوش شد

شاخص قیمت(وزنی - ارزشی) هم با 114 واحد رشد، کل(هموزن) با 28 واحد افت، قیمت(هموزن) با 25 واحد افت، آزادشناور با 273 واحد رشد، بازار اول با 69 واحد رشد و بازار دوم با 1384 واحد رشد در روزجاری به کار خود پایان دادند.

به گزارش ایلنا، در پایان معاملات امروز بازار سرمایه با دادوستد ۱۱۷۵ میلیون سهم و حق تقدم به ارزش ۱۹۵ میلیارد تومان در ۴۱ هزار نوبت، شاخص بورس ۲۷۶ واحد رشد کرد و تا ارتفاع ۶۳ هزار و ۸۳۶ واحد افزایش یافت .

نمادهای معاملاتی فارس، حکشتی و تاپیکو نیز امروز بیشترین اثر مثبت را بر روند حرکتی نماگر بازار سرمایه داشتند و نماهای معالاتی پارسان، وبملت و غبشهر هم با افت خود مانع رشد بیشتر آن شدند.

بر اساس این گزارش؛ وبملت، وبصادر، خپارس، خودرو، فاذر، ونفت و تاپیکو نیز در صدر نمادهایی بودند که بیشترین بیننده را در جریان معاملات امروز بازار سرمایه داشتند.

شاخص قیمت(وزنی - ارزشی) هم با 114 واحد رشد، کل(هموزن) با 28 واحد افت، قیمت(هموزن) با 25 واحد افت،  آزادشناور با 273 واحد رشد، بازار اول با 69 واحد رشد و بازار دوم با 1384 واحد رشد در روزجاری به کار خود پایان دادند.

همچنین در بازارهای فرابورس ایران جابجایی 108 میلیون ورقه به ارزش 303 میلیارد تومان در 14 هزار نوبت رقم خورد و آیفکس با رشد 2.5 واحدی در کانال 702 واحد قرار گرفت.

بازگشایی نماد معاملاتی شرکت‌های پتروشیمی مارون، محورسازان ایران خودرو، بیمه البرز، سیمان اصفهان، کشت و صنعت پیاذر، پتروشیمی مبین، حق تقدم شرکت کشت و صنعت پیاذر و توقف نماد معاملاتی شرکت‌های سایپا شیشه، پالایش نفت بندر عباس، پالایش نفت اصفهان و پالایش نفت تبریز نیز از جمله آمد و رفت‌های امروز بازار سرمایه بودند.

کد خبر : ۲۸۵۰۶۰