خبرگزاری کار ایران

مومنی:

مدیریت، مهمترین نیاز تحول نظام اقتصادی قشم است

asdasd
کد خبر : ۲۸۵۰۹۱

مدیرعامل سازمان منطقه آزاد قشم، از مدیریت و برنامه ریزی به عنوان مهمترین نیاز ایجاد تحول در نظام اقتصادی این جزیره، نام برد.

به گزارش ایلنا، حمید رضا مومنی در دیدار با رئیسان بانک ها و موسسات مالی جزیره قشم، گفت: موسسات مالی در یک فرآیند مدیریتی قوی و دقیق باید نقش تاثیرگذار خود را در حوزه حمایت از سرمایه گذاران، ایفا کنند.

وی با اشاره به اهمیت آشنایی بانک ها و موسسات مالی قشم با قوانین و مقررات سازمان منطقه آزاد، اعلام کرد: بانک های قشم برای همسان سازی نحوه ارائه خدمات به سرمایه گذاران همانند سرزمین اصلی، باید ضمن آشنایی دقیق با قوانین و مقررات منطقه، در قوانین و مقررات خود نیز بازنگری کنند.

 

مدیرعامل سازمان منطقه آزاد قشم از عدم همخوانی منابع و مصارف بانک ها در جزیره قشم به عنوان چالش پیش روی این موسسات نام برد و گفت: با مشخص نمودن میزان گردش مالی در جزیره قشم از طریق یک کمیته توانمند اقتصادی، نظام بانکی این منطقه با هدف ارائه خدمات مناسب به سرمایه گذاران واقعی، باید ساماندهی شود.

 

به گفته وی، سازمان منطقه آزاد قشم در راستای همکاری با بانک ها  و اطمینان از عدم بدهی متقاضیان به این موسسات، در هنگام عقد قرارداد واگذاری زمین به سرمایه گذاران، از بانک ها درخصوص متقاضیان سرمایه گذاری استعلام خواهد گرفت.

 

مومنی، چگونگی ارائه خدمات بانک ها را از مهمترین ویژگی جذب مشتری برشمرد و گفت: عموم مردم به ویژه فعالان اقتصادی در همکاری با بانک ها به نوع خدمات و میزان تکریم مشتری توجه ویژه دارند و هر موسسه ای که توان بهتری در ارائه خدمات داشته باشد، موفق تر خواهد بود.

 

ایجاد پنجره واحد خدمات در سازمان منطقه آزاد قشم با هدف تسریع در شناسایی و ارائه خدمات به سرمایه گذاران نیز از موضوعاتی بود که مدیرعامل سازمان منطقه آزاد قشم به آن اشاره کرد.

 

وی در پایان اظهار کرد: قشم ظرفیت و پتانسیل بالایی در حوزه جذب سرمایه گذار دارد و با رسیدن به یک توافق خوب با کشورهای 1+ 5، تحولی عظیم در حوزه فعالیت های اقتصادی این منطقه ایجاد خواهد شد که بانک ها با تغییر نگرش در چگونگی ارائه خدمات می توانند در این فرآیند مهم اقتصادی مشارکت کنند.

 

بنا به این گزارش، رئیسان بانک ها و موسسات مالی جزیره قشم نیز با اعلام میزان منابع، مصارف و مطالبات خود، خواهان هماهنگی بیشتر با سازمان منطقه آزاد و نشست های مستمر برنامه ریزی در راستای رسیدن به یک راهکار مناسب برای تقویت فعالیت های اقتصادی در این منطقه، شدند

نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز