خبرگزاری کار ایران

عضو کمیسیون عمران در گفت و گو با ایلنا:

اغلب اعضای کمیسیون عمران مخالف استیضاح آخوندی هستند/ جلسه بعدی به سه شنبه موکول شد

asdasd
کد خبر : ۲۸۵۳۳۱

عضو کمیسیون عمران با بیان اظهارات وزیر راه و شهرسازی درباره سوالاتی که در طرح استیضاح وی مطرح شده قابل قبول بود،‌ گفت: غالب اعضای کمیسیون عمران مخالف استیضاح وزیر راه و شهرسازی هستند.

محمد دامادی در گفت وگو با بیان اینکه جلسه بعدی بررسی استیضاح وزیر راه و شهرسازی با حضور عباس آخوندی به سه شنبه موکول شد، ادامه داد:  در جلسه امروز کمیسیون عمران با وزیر راه و شهرسازی،‌آخوندی به برخی از سوالات مطرح شده از سوی استیضاح کنندگان پاسخ داد اما ادامه جلسه به روز دیگری موکول شد.

وی ادامه داد: هر چند اظهارات آخوندی برای اعضای کمیسیون عمران قابل قبول بود اما هنوز استیضاح کنندگان موضوع استیضاح را پس نگرفته اند.

این عضو کمیسیون عمران تصریح کرد: طبق آیین نامه مجلس پس از طرح استیضاح،‌ وزرا باید در کمیسیون های تخصصی حضور یابند و نسبت به سوالات مطرح شده در طرح استیضاح پاسخ دهند پس از بررسی اعضای کمیسیون نتیجه به هیات رییسه مجلس گزارش داده می شود.

دامادی با تاکید بر اینکه اکثر اعضای کمیسیون با استیضاح اخوندی مخالف هستند،‌ گفت: موضوعاتی که برای استیضاح وزیر راه و شهرسازی گفته شده وابستگی مستقیم به منابع مالی دارند و نه نحوه مدیریت.

وی ادامه داد: در برخی از موارد هم مانند مشکلات ایثارگران؛‌ برطرف کردن مشکلات تنها مربوط به یک نهاد و یک وزارتخانه نیست و موانع متعددی برای رفع مشکلات وجود دارد .  

نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز