خبرگزاری کار ایران

مدیر بازرگانی و اصناف سازمان منطقه آزاد قشم:

95 درصد فروش اجناس قشم از طریق واحدهای صنفی کوچک انجام می شود

asdasd
کد خبر : ۲۸۵۵۹۸

مدیر بازرگانی و اصناف سازمان منطقه آزاد قشم گفت: بیش از 12 هزار واحد تجاری در 22 مجتمع شهرهای قشم و درگهان فعالیت می کنند و 95 درصد فروش اجناس قشم از طریق واحدهای صنفی کوچک در این مجتمع ها انجام می شود.

به گزارش ایلنا، هرمز امیری در همایش گرامیداشت روز ملی اصناف در سالن مرکز بین المللی رشد قشم، افزود: اصناف کشور 17 و نیم درصد از تولید ناخالص ملی کشور را تشکیل می دهند که سهم اشتغالزایی آنان از این مقدار، 47 درصد می باشد.

وی بیان کرد: هم اکنون سه میلیون واحد صنفی در کشور وجود  دارد که از این تعداد،12 هزار واحد در 22 مجتمع تجاری قشم واقع و فعالیت می کنند.

مدیر بازرگانی و اصناف سازمان منطقه آزاد قشم اظهار کرد: کنترل و نظارت بر واحدهای صنفی، ایجاد کد رهگیری برای مشاورین املاک، برگزاری کلاس های آموزشی برای بازرگانان، فست فودها، مشاورین املاک و رستوران داران و همچنین کارت مباشرت، برنامه ریزی طرح ضیافت و پیگیری مشکلات حادثه دیدگان آتش سوزی مجتمع صدف از جمله مهمترین برنامه های انجام شده توسط این مدیریت است.

 

وی با انتقاد از دخالت برخی از ارگان ها برای صدور مجوز کسب و پیشه در جزیره قشم، اضافه کرد: در صورت وحدت رویه و قانون گرایی می توان از بروز مشکلات بین واحدهای صنفی و مردم جلوگیری کرد.

نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز