خبرگزاری کار ایران

حسین طلا در گفتگو با ایلنا:

برندسازی موجب اقبال مردم به مصرف تولیدات داخلی می شود

asdasd
کد خبر : ۲۸۶۲۷۸

نماینده مردم تهران در مجلس معتقد است در هر جا که کار به دست مردم سپرده شود می توانیم شاهد موفقیت باشیم که کمپین های حمایت از تولید ملی مثل "آری به تولید ملی" از آن جمله است.

حسین طلا در گفت‌‌وگو با خبرنگار ایلنا، با بیان اینکه لازم است مردم باور کنند با خرید کالای ایرانی باعث اشتغال هم وطنان خود می شوند، گفت: باید بتوانیم این علم را به باور برسانیم که هر کالای ایرانی که استفاده کنیم یک جوان ایرانی به اشتغال نزدیک تر می شود.

نماینده مردم تهران، ری، شمیرانات واسلامشهر در مجلس شورای اسلامی در ادامه به نقش برخی گروه ها که مورد اقبال مردم قرار دارند اشاره کرد و یادآور شد: قطعا برخی گروه های مرجع مثل بازیگران و ورزشکاران برای یک سری افراد جامعه مرجعیت دارند که می تواند در رویکرد نوع خرید آنها تأثیرگذار باشد.

وی در ادامه به نقش تولیدکنندگان در کنار نقش مصرف کنندگان اشاره و عنوان کرد: مشتری همواره به دنبال قیمت و کیفیت بوده است که اگر این دو پارامتر از سوی تولید کننده رعایت شود، مشتری بر اساس آن اقدام به خرید می کند.

طلا در ادامه با اشاره به علت خرید کالاهای خارجی از سوی مردم بیان داشت: مردم به علت برند بودن برخی اجناس خارجی اقدام به خرید آنها می کنند لذا باید بدانیم برند ها نیز از طریق توجه تولید کنندگان آنها به قیمت و کیفیت به وجود می آیند لذا اگر تولید کنندگان بتوانند به این دو مطلب توجه کنند قطعا می تواند با کالای خارجی رقابت کنند.

این عضو کمیسیون اجتماعی مجلس نهم در ادامه به رویکرد شخصی خود نسبت به خرید کالای تولید داخل اشاره کرد و گفت: همیشه تلاش داشته ایم برای خرید موارد مورد نیاز از کالای ایرانی استفاده کنیم که نمونه آن اخیرا برای خرید مبلمان اقدام کردیم که با وجود کیفیت بالای اجناس ترک در این اقلام، به دنبال جنس با کیفیت ایرانی گشتیم و در آخر کالای ایرانی را انتخاب کردیم.

وی در ادامه حضور کمپین های مردمی مثل "آری به تولید ملی" و تلاش آنها برای تغییر رویکرد مردم به سمت خرید کالای داخلی در صورت سیاسی نبودن فعالیت را بسیار مؤثر دانست و اظهار کرد: هرجا که کار به دست مردم سپرده شده است توانسته ایم موفق باشیم.

نماینده مردم تهران در پایان خاطرنشان کرد: نمونه آن دفاع مقدس است که به صورت مردمی شکل گرفت و توانست دست خارجی را از کشور کوتاه کند لذا امروز هم در یک نبرد به سر می بریم که اگر باز هم تولید ملی و حمایت از آن را به دست مردم بسپاریم هم در اهداف آن پیروز خواهیم شد و هم قاچاق کالا از بین می رود که در نهایت وارد کننده اگر ببیند اقبالی به سمت اجناسش نیست دیگر اقدام به وارد کالایی که در ایران مشابه آن وجود داشته باشد نمی کند.

نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز