خبرگزاری کار ایران

سر کنسول ایران در ایتالیا:

پاویون ایران در اکسپوی گذشته همانند یک سیلو بود / نگاه مطبوعات ایتالیا به سالن ایران مثبت است

asdasd
کد خبر : ۲۸۶۹۸۴

پاویون ایران در دوره های قبلی حضور کشورمان در اکسپو معمولا به صورت سوله آماده بوده که تغیرات اندکی در آن انجام می گرفته است اما در این دوره برای طراحی و ساخت پاویون کشورمان مدیریت و نظارت خوبی صورت گرفت.

به گزارش ایلنا از روابط عمومی و امور بین الملل شرکت سهامی نمایشگاه های بین المللی جمهوری اسلامی ایران، محمد جوزی سرکنسول ایران در ایتالیا با اشاره به دیدار وزیر توسعه تجارت ایتالیا، معاون وزیر گردشگری و مدیر عامل اکسپو میلان از پاویون ایران در این نمایشگاه، گفت: در دیدارهایی که با این مقامات بلند پایه داشته ام، آنها ضمن تحسین جنبه های هنری طرح و معماری پاویون ایران، آن را یک پاویون هنری توصیف کردند که این باعث مباهات کشورمان است که توانسته یک طرح هنری پیچیده ومدرن را اجرا کند.

جوزی با تاکید بر این که حضور ایران در رویدادهای بین المللی نظیر اکسپو تاثیر زیادی در جایگاه ایران در سطح جهان دارد گفت: در اکسپو میلان با توجه این که پاویون ایران در کنار کشورهای تراز اول جهان قرار گرفته است، این تاثیر مضاعف است.

سر کنسول ایران افزود: پاویون ایران در دوره های قبلی حضور کشورمان در اکسپو معمولا به صورت سوله آماده بوده که تغیرات اندکی در آن انجام می گرفته است اما در این دوره برای طراحی و ساخت پاویون کشورمان مدیریت و نظارت خوبی صورت گرفت که نتیجه آن هم حضور ایران در یک سازه هنری مدرن و آبرومند است که موجب اعتبار برای کشورمان شده و یک افتخار ملی محسوب می شود.

جوزی در پاسخ به این سوال که انعکاس خبری پاویون جمهوری اسلامی ایران در رسانه های ایتالیا و دیگر کشورها چگونه بوده است ،گفت: در مجموع آماری که هم اکنون درباره رتبه بندی پاویون ها از نظر تعداد بازدید کنندگان در رسانه ها مطرح می شود، به صورت تخمینی است و برای ارائه ارزیابی دقیق باید منتظر رویدادهای نمایشگاه در ماه های آینده باشیم اما به طور کلی نگاه مطبوعات در رسانه های ایتالیایی به پاویون ایران تا به امروز مثبت بوده است.

سر کنسول ایران همچنین در پاسخ به سوالات دیگری مبنی بر این که چه پیشنهادهایی برای افزایش تاثیر گذاری پاویون ایران در اکسپو میلان دارید، گفت: چنانچه این امکان فراهم شود که محصولاتی همچون پسته ایران که شهرت جهانی دارد در بسته بندی های کوچک به عنوان هدیه در اختیار بازدید کنندگان پاویون ایران قرار گیرد خیلی می تواند اثر گذار باشد.

نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز