خبرگزاری کار ایران

اعلام آمادگی برزیل برای انتعقاد موافقت نامه همکاری با ایران در زمینه بهداشت دام

کد خبر : ۲۸۷۷۴۳

سفیر جمهوری فدرال برزیل در تهران آمادگی این کشور را برای انعقاد موافقت نامه همکاری با سازمان دامپزشکی جمهوری اسلامی ایران در زمینه بهداشت دام و دامپزشکی اعلام کرد.

به گزارش ایلنا از سازمان دامپزشکی کشور، ساپنتا گوایرازابال موراتو در دیدار با مهدی خلج رییس سازمان دامپزشکی کشور، روابط دو کشور را رو به رشد عنوان کرد و افزود: وزیر کشاورزی برزیل تمایل دارد که ارتباطات دو کشور در زمینه کشاورزی بیش از گذشته توسعه پیدا کند.

وی با اشاره به مذاکرات فیمابین رییس سرویس بهداشت دام برزیل با رییس سازمان دامپزشکی جمهوری اسلامی ایران که در خرداد ماه سال جاری و در حاشیه هشتاد و سومین اجلاس سالانه سازمان جهانی بهداشت دام در پاریس انجام شد، گفت: دو طرف در آن نشست نسبت به انعقاد موافقت نامه همکاری در زمینه بهداشت دام و دامپزشکی اعلام آمادگی کردند و مقرر شد سفیر برزیل نسبت به پیگیری موضوع اقدام کند.

سفیر برزیل در تهران، هدف از انعقاد موافقت نامه همکاری در زمینه بهداشت دام و دامپزشکی میان دو کشور را همکاری دو جانبه به منظور کنترل، پیشگیری و ارتقاء نظام مراقبتی و نظارتی بیماری های دامی و نیز تسهیل در امر تجارت فرآورده های خام دامی و نهاده ها و خوراک دام و طیور ذکر کرد.

نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز