خبرگزاری کار ایران

آخرین مهلت ارائه اظهارنامه مالیات برارزش افزوده تا 24 امشب

asdasd
کد خبر : ۲۸۸۶۹۵

مودیان مالیاتی تا ساعت 24 امشب 15تیر ماه سال جاری فرصت دارند تا اظهارنامه مالیات بر ارزش افزوده را به سازمان امور مالیاتی از طریق مراجعه به سایت www.evat.ir ارایه دهند.

به گزارش ایلنا، مؤدی مکلف است ظرف 15 روز پس از پایان هر دوره سه ماهه اظهارنامه را تنظیم و مالیات خود را پرداخت کند که مهلت پرداخت مالیات بر ارزش افزوده دوره بهار سال 94 امروز دوشنبه به پایان می رسد.

طی شش دوره فراخوان حدود 500 هزار مؤدی برای پرداخت مالیات بر ارزش افزوده فراخوان شده اند که تاکنون 495 هزار مؤدی در این فراخوان ثبت نام کرده اند.

معاون مالیات بر ارزش افزوده گفت: تا امروز صبح 220 هزار مؤدی اظهارنامه بهار 94 خود را تسلیم کرده اند که از نظر ما آمار خوبی تلقی می شود.

علیرضا طاری بخش افزود: از سایر مؤدیان درخواست می کنم از مهلت قانونی پیش بینی شده حداکثر استفاده را بکنند تا مشمول جریمه 50 درصدی تسلیم نکردن اظهارنامه مالیاتی نشوند و بتوانند از هرگونه بخشودگی جرایم مربوط به تسلیم اظهارنامه های مالیاتی استفاده کنند.

وی افزود: البته مؤدیان بعد از ساعت 24 امشب هم می توانند به سامانه مورد نظر مراجعه و اظهارنامه خود را تسلیم کنند اما چون خارج از موعد مقرر ثبت نام کرده اند از مزایای کسانی که در زمان مقرر اظهارنامه خود را تسلیم کرده اند برخوردار نخواهند شد.

نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز