خبرگزاری کار ایران

ایران ایر : چمدان ها را تحویل مدیر کاروان دادیم

مسافران نجف همچنان سرگردان به دنبال بارهای جامانده

asdasd
کد خبر : ۲۸۸۷۶۱

در حالی مسئولان شرکت هواپیمایی ایران ایر مدعی اند تمام بارهای جامانده از پرواز تهران- نجف را شب همان روز پرواز ارسال کرده است و به دست مسئول کاروان رسانده اما با گذشت 4 روز از پرواز ایران ایر به نجف برخی از مسافران می گویند هنوز چمدان ها به دست شان نرسیده است.

به گزارش خبرنگار ایلنا؛‌ 4 روز گذشته به برخی از مسافران هواپیمایی ایران ایر که از تهران عازم نجف بودند در فرودگاه مقصد اعلام شد؛‌ بارشان همراه هواپیما نیست و با پرواز بعدی به فرودگاه نجف می رسد این در حالی است که 4 روز از تاریخ پرواز گذشته است اما هنوز برخی از مسافران به دنبال چمدان هایشان هستند.

شاهرخ نوش آبادی،‌ مدیر کل روابط عمومی ایران ایر در گفت و گو با خبرنگار ایلنا با شرح ماجرای جا ماندن بار برخی از مسافران این پرواز، گفت:‌ چند روز پیش بار برخی از مسافران پرواز ایران- نجف همراه با هواپیما ارسال نشد چراکه دمای هوای فرودگاه حضرت امام بسیار بالا بود و به دلیل محدودیت های دمایی برای برخاستن هواپیما وجود دارد،‌مجبور شدیم وزن هواپیما را کاهش دهیم تا خطری ایمنی پرواز را تهدید نکند.

وی ادامه داد: بعد از ظهر همان روز قصد ارسال بار جامانده توسط هواپیمایی العراقیه را داشتیم که این هواپیما هم به دلیل محدودیت های دمایی در هنگام لندینگ (برخاستن هواپیما) از حمل این تعداد چمدان خودداری کرد اما همان شب این مقدار بار با پرواز بغداد ارسال شد.

نوش آبادی افزود:‌ هر چند شبانه بار را راهی بغداد کردیم اما به دلیل شرایط امنیتی عراق با بازرسی بارها و گذر سیستم های امنیتی تا بار به نجف برسد، مدت زمانی طول کشید اما یک روز پس از پرواز مسافران به نجف،‌ بار به جا مانده با یک روز تاخیر به دست مدیر کاروان رسید.

مدیرکل روابط عمومی ایرن ایر گفت:‌ تعدادی از مسافران بار خود را از مدیر کاروان تحویل گرفتند و ایران ایر شماره ای از مسافران نداشت که بتواند بار مسافران را تک به تک به آنها تحویل دهد اما تمام چمدان ها و بارها به مدیر کاروان تحویل دادیم.

نوش آبادی با بیان اینکه گفته می شود تعدادی از مسافران هنوز بار خود را از مدیر کاروان تحویل نگرفته اند،‌ ادامه داد: وظیفه ایران ایر این بود که بار را به مسئول کاروان تحویل دهد که احتمال تا به این لحظه آن تعدادی هم که بارشان را تحویل نگرفته اند،‌ چمدان هایشان به دستشان رسیده است.

وی در پاسخ به این سوال که در این شرایط بابت تاخیر در ارسال بار آیا ایران ایر موظف به پرداخت غرامت است،‌ گفت: شرکت های هواپیمایی که مقصر شرایط جوی پیش آمده نیستند و همیشه اولویت با حفط ایمنی مسافر است و نه بار مسافر.

به گزارش ایلنا؛‌برخی از مسافران مدعی هستند با گذشت 4 روز از تاریخ پرواز هنوز بار به دست شان نرسیده است و از آنجایی که مدارک عده ای از مسافران در چمدان هایشان بود،‌ مشکلات بسیاری از این بابت برایشان ایجاد شده است.

مدیر روابط عمومی ایران ایر همچنین مدعی است ؛‌ نمایندگان این شرکت هواپیمایی در عراق به مسافران جهت دریافت بار خود از مدیر کاروان اطلاع رسانی کرده اند.       

        

نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز