خبرگزاری کار ایران

مدیر عامل شرکت شهرک های صنعتی قم خبر داد؛

انعقاد 126 قرارداد استقرار واحد صنعتی در شهرکها و نواحی صنعتی قم

مدیرعامل شرکت شهرک های صنعتی قم، تحقق برنامه پیش بینی شده این شرکت در سال گذشته برای جذب سرمایه گذار و استقرار متقاضیان در شهرکها و نواحی صنعتی استان را صددرصدی اعلام کرد.

به گزارش خبرگزاری ایلنا از قم، امیر طیبی نژاد در حاشیه بازدید از واحدهای صنعتی شهرک صنعتی محمودآباد با اعلام این مطلب اظهارداشت: براساس برنامه تدوین شده در سال گذشته این شرکت می بایست نسبت به جذب سرمایه گزار و استقرار 120 واحد تولیدی در سطح شهرکها و نواحی صنعتی قم اقدام می نمود.

وی افزود: با تلاشها و رایزنیهای صورت گرفته این شرکت موفق شد در سال 93 تعداد 126 قرارداد با سرمایه گذاران منعقد نماید ودر این بخش شرکت شهرکهای صنعتی قم موفقیت 105 درصدی تحقق برنامه خود را داشته است.

طیبی نژاد با بیان اینکه این تعداد قرارداد زمینی بالغ بر 51 هکتار را به خود اخصاص داده اند اضافه کرد: واحدهای متقاضی استقرار در شهرکها و نواحی صنعتی قم شامل مواد غذایی، سلولوزی، شیمیایی، فلزی، کانی غیر فلزی، برق و الکترونیک و صنایع چوب می باشد.

وی یادآور شد: این تعداد متقاضی و سرمایه گزاران در کلیه شهرکها و نواحی صنعتی مستقر می شوند ولی شهرک صنعتی شکوهیه با توجه به مزایای خاص خود تعداد بیشتری را به خود اختصاص می دهد.

کد خبر : ۲۸۹۶۲۵