خبرگزاری کار ایران

قطعات بی کیفیت و غیر استاندارد باعث کاهش طول عمر خودرو می شود

انجام سرویس های ادواری توسط نمایندگی های مجاز باعث افزایش طول عمر خودرو و پیشگیری از بروز خسارت های عمده، کاهش استهلاک، افزایش عمر خودرو و افزایش کارایی خودرو و ایمنی سرنشینان خواهد شد.

مدیر تعمیرگاه های مرکزی سایپا یدک از لزوم انجام سرویس های ادواری محصولات گروه سایپا در مراکز مجاز شبکه نمایندگی ها و تعمیرگاه های مرکزی گروه خودروسازی سایپا خبر داد.

به گزارش ایلنا، سید عباس میر حسینی، مدیر تعمیرگاه های مرکزی سایپا یدک با اعلام این خبر گفت: دریافت خدمات مشتریان گروه سایپا خارج از شبکه نمایندگی ها و خدمات پس از فروش منجر به بروز صدمات ناشی از انجام تعمیرات غیر استاندارد و نصب قطعات فاقد صلاحیت کیفی بر روی خودروهایشان می شود و این موارد می تواند مشکلات جبران ناپذیری برای مشتریان ایجاد کند.

وی افزود: علاوه بر این برنامه سرویس و نگهداری خودرو به منظور حفظ کیفیت اصلی خودرو است و تا پایان عمر مفید آن از سوی سازنده خودرو تدوین شده است بر همین اساس سرویس های ادواری نظیر تعویض روغن، تعویض لنت و ... باید توسط نمایندگی های مجاز صورت پذیرد.

میر حسینی تصریح کرد: حضور نیروهای متخصص و آموزش دیده در شبکه نمایندگان سایپا یدک، انجام تعمیرات استاندارد مطابق با دستورالعمل های شرکت تولید کننده خودرو، استفاده از قطعات مرغوب با سطح کیفی استاندارد و دارای گارانتی تعویض و پاسخ گویی تعمیر گاه ها در خصوص مشکلات احتمالی پیش آمده پس از انجام سرویس از جمله مزایای سرویس های دوره ای در شبکه نمایندگی ها می باشد.

وی گفت: قطعا انجام سرویس های ادواری توسط نمایندگی های مجاز باعث افزایش طول عمر خودرو و پیشگیری از بروز خسارت های عمده، کاهش استهلاک، افزایش عمر خودرو و افزایش کارایی خودرو و ایمنی سرنشینان خواهد شد.

مدیر تعمیرگاه مرکزی سایپا یدک گفت: از مهمترین مسئولیت های شرکت در قبال مشتریان، اطلاع رسانی و افزایش سطح آگاهی آنها در خصوص مزایای انجام سرویس های ادواری و لزوم انجام اینگونه تعمیرات در مراکز شبکه است چراکه تعمیرگاه های مرکزی سایپا در راستای انجام رسالت حرفه ای و ارائه خدمات نوین به عنوان مهمترین مراکز انجام سرویس های ادواری به صورت استاندارد همواره سهم عمده ای از شبکه را به خود اختصاص داده است.

 

کد خبر : ۲۸۹۶۸۷