خبرگزاری کار ایران

عضو کمیسیون صنایع و معادن در گفت و گو ایلنا:

طرح استیضاح آخوندی کاملا سیاسی است

asdasd
کد خبر : ۲۹۰۱۱۹

عضو کمیسیون صنایع و معادن مجلس شورای اسلامی با بیان اینکه کارنامه اخوندی در وزارت راه و شهرسازی علیرغم محدودیت های مالی قابل قبول است،‌ گفت: این استیضاح یک استیضاح سیاسی و به این دلیل است که بله گویان این نمایندگان را در مناصب به خصوص ریاست اداره کل استان ها به کار نگرفته است.

کمال‌الدین پیرمؤذن در گفت وگو با ایلنا با بیان اینکه با این استیضاح مخالف است و هیچ وقت چنین طرحی را امضا نکرده است؛ گفت : وزیر راه و شهرسازی علیرغم نبود منابع مالی توانسته اقدامات در جهت محرومیت زدایی و توسعه به اقصی نقاط کشور انجام دهد و در پروژه های راه آهن اردبیل و میانه و راه اهن چند استان دیگر با وجود اینکه اعتباری از بودجه به آن ها تعلق نگرفته توانست از محل صندوق توسعه ملی بودجه برای این پروژه ها اعتباراتی در نظر بگیرد.

وی با بیان اینکه احتمال رای آوردن استیضاح آخوندی صفر است، افزود: چنین طرحی برای این است که جناحی و گروهی می خواهند وزیر راه و شهرسازی و دولت را تحت فشار قرار دهند.

عضو کمیسون صنایع و معادن مجلس ادامه داد: افرادی از وزارت راه و شهرسازی مطالباتی داشتند که آقای آخوندی به علت محدودیت مالی نتوانسته پرداخت کند معتقدم در این استیضاح موضوع منافع جناحی است و عده ای به دلیل اینکه وزیر به خواسته هایشان بها نداده است که اغلب این خواسته ها تصدی نزدیکان برخی از نمایندگان در مناصب مدیریت استانی است، طرح استیضاح اخوندی را مطرح کردند.

نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز